اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق رامیان خبر داد

27 هزار مشترکان برق در رامیان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق شهرستان رامیان گفت: در حال حاضر شهرستان رامیان دارای 27 هزار و87 مشترک برق است.

27 هزار مشترکان برق در رامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد فرامرزی بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از این تعداد 9 هزار و 618 مشترک که 41 درصد مشترکان ما را تشکیل می‎دهند در شهرهای رامیان، خان‎به‎بین و دلند ساکن هستند.

وی تصریح کرد: 13 هزار و 746 مشترک هم که 58 درصد مشترکان اداره برق شهرستان در روستاها مستقر هستند.

رئیس اداره برق شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: یک درصد باقی مانده یعنی 351 انشعاب برق هم در اختیار صنایع، کارخانجات و کارگاه‎ها است.

فرامرزی افزود: طی یک سال گذشته اداره برق شهرستان با حمایت و همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان فعالیت‎های خوبی در سطح شهرستان انجام داده است.

وی ادامه داد: این اداره برای انجام این عملیات 3 میلیارد و 864 میلیون و 175 هزار و 614 ریال اعتبار هزینه کرده است.

رئیس اداره برق شهرستان رامیان گفت: افزایش خروجی و عمومی، احداث شبکه و تامین برق، توسعه شهری، تبدیل شبکه تک فاز به سه فاز، احداث خط و نصب ترانس از محل اصلاح و بهینه، نصب ترانس زیر خط از محل توسعه روستایی، نصب روشنائی در معابر شهری و روستایی با همکاری شهرداری‎ها، شوراهای اسلامی و دهیاری‎ها و همکاری با کشاورزان به منظور استفاده از برق در کنار چاه‎های آب و سهولت در اجرای سیستم آبرسانی تحت فشار نمونه‎هایی از فعالیت‎های اداره برق شهرستان طی یک سال گذشته بوده است.

فرامرزی اضافه کرد: برق‎رسانی به پروژه مسکن مهر در شهر خان‎به‎بین با اعتبار 700 میلیون ریالی را از پروژه‎هایی برشمرد که در دهه فجر امسال به بهره‎برداری رسید و 108 خانوار را از نعمت برق برخوردار کرد.

رئیس اداره برق شهرستان رامیان تصریح کرد: خدمات ارائه شده در دوران انقلاب با فعالیت‎های صورتی گرفته در دوران قبل از انقلاب هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی فاصله بسیار زیادی دارد.

وی اضافه کرد: این خدمات این نشان دهنده خیر و برکتی است که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی ایران در ایران و شهرستان ایجاد گشته است لذا شایسته است مردم هم همیشه پشتیبان انقلاب و نظام باشند و در صحنه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس حضوری میلیونی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول