اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شرکت توزیع برق اهواز اجرا شد

ارسال صورتحساب دیجیتال برق به ایمیل مشترکان برق اهواز

خبرگزاری فارس: معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اجرای طرحی به منظور ارسال صورت‌حساب دیجیتال برق به ایمیل مشترکان خبر داد.

ارسال صورتحساب دیجیتال برق به ایمیل مشترکان برق اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، موسی احسانی اظهار داشت: شهرستان اهواز دارای بیش از 435 هزار مشترک برق است که صورت‌حساب برق مصرفی آنها از طریق مأموران قرائت و توزیع این شرکت به دست مشترکان می‌رسد.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در توزیع برق وجود دارد و مواردی مانند بسته بودن در منازل و یا احتمال مفقود شدن صورت‌حساب در مجتمع‌های آپارتمانی، این شرکت نسبت به ارسال صورتحساب دیجیتال برق مصرفی به مشترکان اقدام نموده است که مورد استقبال شهروندان اهوازی قرار گرفته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین برق اهواز در ادامه گفت: در طرحی جدید این شرکت به منظور دریافت مطمئن صورت‌حساب برق مصرفی و سهولت در نحوه پرداخت به صورت غیر حضوری نسبت به ارسال 325 هزار صورت‌حساب دیجیتال به تلفن‌همراه مشترکان عادی شامل خانگی، تجاری و ارسال 965 صورت‌حساب دیجیتال به ایمیل مشترکان صنعتی اقدام کرده است.

احسانی تصریح کرد: همه شهروندان اهوازی می‌توانند با ارسال شماره پرونده قبض برق و ایمیل خود از طریق تلفن همراه به سامانه پیام کوتاه این شرکت به شماره 30008121 از این پس صورت‌حساب برق مصرفی خود را از طریق این سامانه بر روی تلفن‌همراه و ایمیل خود دریافت نمایند.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اهواز هم‌چنین از افزایش روند پرداخت غیر حضوری قبوض برق شهروندان خبر داد و گفت: پرداخت صورت‌حساب برق به صورت غیرحضوری و از طریق دستگاه‌های عابربانک، اینترنت و تلفن ثابت در طول سال‌های اخیر بسیار مورد توجه شهروندان اهوازی قرار گرفته است به گونه‌ای که براساس آمارهای موجود در سال 87 از مجموع کل مشترکان شهرستان اهواز فقط 20  درصد از روش غیر حضوری نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کردند که این آمار در سال 88 و 89 به ترتیب به میزان 47 درصد و 62 درصد  افزایش پیدا کرده و در 10 ماهه نخست سال 90 بیش از 70 درصد از صورت‌حساب‌های مشترکین برق اهواز از طریق غیر حضوری پرداخت شده است.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول