اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات مشترکان توزیع برق گیلان خبر داد

وجود بیش از یک میلیون مشترک برق گیلان

خبرگزاری فارس: معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع برق گیلان با بیان اینکه این شرکت دارای بیش از یک میلیون و 100 هزار مشترک برق است، گفت: مشترکان برق گیلان بهای برق مصرفی و بدهی قبوض خود را به موقع پرداخت کنند.

وجود بیش از یک میلیون مشترک برق گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمداسماعیل هنرمند پیش از ظهر امروز در جلسه توزیع برق استان بر ضرورت پرداخت به موقع هزینه‌های برق مصرفی تاکید کرد و اظهار داشت: با پرداخت به موقع، خدمات نیز به هنگام انجام می‌شود.

وی افزود: برای سرویس‌دهی به مشترکان برق و ارائه خدمات مطلوب و برطرف کردن ضعف برق‌ها، اصلاح شبکه‌های برق فرسوده و جلوگیری از قطع برق ناخواسته، پرداخت قبل از مهلت مقرر بهای برق مصرف مشترکان تنها منبع بزرگ مالی برای انجام خدمات در شرکت توزیع برق استان است.

این مسئول، با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار مشترک برق در گیلان از خدمات شرکت توزیع برق استفاده می‌کنند، تصریح کرد: ارائه خدمات‌دهی مطلوب به مشترکان در استان بستگی به پرداخت به موقع هزینه‌های برق مصرفی توسط مشترکان دارد.

وی، ادامه داد: با توجه به اینکه قبوض برق برای مشترکان خانگی و تجاری به طور متوسط هر دو ماه یک بار صادر و مبلغ یارانه‌های انرژی نیز دو ماه قبل به حساب خانوارها واریز می‌شود بنابراین امکان پرداخت قبوض وجود دارد.

هنرمند، خاطرنشان کرد: افزایش انباشتگی بدهی‌های برق مصرفی و عدم تحقق وصول مطالبات که یکی از منابع اصلی مالی مورد نیاز برای پرداخت یارانه خانوارها و برطرف کردن مشکلات تولید، انتقال و توزیع برق است، ضربه شدیدی به وزارت نیرو در امر سرویس‌دهی و نگه‌داری هزاران کیلومتر شبکه و دستگاه پست برق وارد می‌کند.

وی، با تصریح بر اینکه شرکت توزیع برق گیلان طبق دستور کمیته هدفمندی یارانه‌ها موظف به پیگیری مطالبات معوق و وصول بدهی‌های برق طبق ضوابط مورد عمل و واریز آن به حساب متمرکز خزانه دولت است، افزود: انتظار می‌رود مشترکان بدهکار نسبت به پرداخت بدهی قبوض برق خود اقدام کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع برق گیلان، پرداخت به موقع بهای برق مصرفی را موجب اصلاح و بازسازی شبکه‌های برق با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرفی برق به‌ویژه در هوای گرم دانست و اذعان کرد: با پرداخت بدهی مشترکان نیز دچار خاموشی‌های ناخواسته ناشی از عدم سرویس‌دهی و تعمیرات تجهیزات برق نمی‌شوند.

وی، با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ ویژه در ساعات اوج مصرف بین 20 تا 24 شب، متذکر شد: مشترکان در صورت عدم دریافت قبوض برق می‌توانند شماره اشتراک خود را به سامانه 1000131121 پیامک کنند و بلافاصله آخرین مبلغ بدهی همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای مشترک اعلام می‌شود و مبلغ بدهی از طریق انواع روش‌های الکترونیکی قابل پرداخت است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول