اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان:

مشترکان غیرمجاز برق سبب افت ولتاژ و کمبود انرژی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: در موقع پیک مصرف مشاهد می‌شود که تعدادی مشترک به صورت غیرمجاز اضافه می‌شوند که این سبب افت ولتاژ و کمبود انرژی در فصول گرم می‌شود.

مشترکان غیرمجاز برق سبب افت ولتاژ و کمبود انرژی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مراد امیری‌مقدم دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان قلعه‌گنج به سیل سال 83 رمشک اشاره کرد و اظهار داشت: در آن موقع توانستیم با تلاش و جدیت کارکنان فنی خدمتی را به مردم روستایی انجام دهیم.

وی افزود: اگر خدمتی در حد و توان مسئول باشد و به آن عمل نکند، افسوس می‌خورد و مدیون مردم است.

امیری‌مقدم به سال تولید ملی اشاره و تصریح کرد: امیدواریم با توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی به سمتی حرکت کنیم که این فرهنگ غنی و اصیل سبب رونق هر چه بیشتر چرخ اقتصاد کشور و شکوفایی ایران اسلامی شود.

معاون هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: سال گذشته 430 میلیارد ریال اعتبار در بخش توسعه و زیرساخت‌ها به جنوب کرمان اختصاص داده شد که از این مبلغ فقط 10 درصد تحقق پیدا کرد و با 16 شهرستان کارایی ما را بسیار کاهش داده است.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان قلعه‌گنج حدود 15 هزار مشترک برق وجود دارد و بر این اساس اعتبارات تخصیص می‌یابد اما در موقع پیک مصرف مشاهده می‌شود که تعدادی مشترک به صورت غیر مجاز اضافه می‌شوند که این امر سبب افت ولتاژ و کمبود انرژی در فصول گرم می‌شود.

امیری‌مقدم افزود: دو پست 132 کیلوواتی محمد‌آباد و سرخ‌قلعه به زودی با تمام توان در شبکه قرار می‌گیرند و امید است تا بسیاری از افت ولتاژهای شهرستان برطرف شود.

وی از مردم قلعه‌گنج خواست تا از استفاده‌کنندگان غیر مجاز برق شکایت کرده و اجازه ندهند از حق عمومی مردم سوء استفاده شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول