اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق میاندرود خبر داد

خدمات‌رسانی به 24 هزار مشترک برق در میاندرود

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق میاندرود از خدمات‌رسانی به 24 هزار مشترک برق در این شهرستان خبر داد.

خدمات‌رسانی به 24 هزار مشترک برق در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حمیدرضا باقری عصر امروز در بازدید از تاسیسات شبکه برق شهرستان میاندرود با اشاره به وجود حدود 24 هزار مشترک برق در این شهرستان تصریح کرد: از این تعداد مشترک 23 هزار و 538 مشترک عادی و 453 مشترک دیماندی هستند.

مدیر امور برق شهرستان میاندرود بیشترین بخش مشترکان برق در این شهرستان را مربوط به بخش خانگی با 18 هزار و 693 مشترک اعلام کرد و افزود: مشترکان بخش کشاورزی 2 هزار و 145 مشترک، بخش عمومی 564 مشترک، صنعتی 165 مشترک و سایر مصارف نیز 1918 مشترک را به خود اختصاص داده است.

این مسئول طول خط فشار متوسط در این شهرستان را 369 کیلومتر و این میزان در فشار ضعیف را 520 کیلومتر اعلام کرد.

باقری همچنین با اعلام خدمات‌رسانی به 60 روستا و یک شهر زیر پوشش این امور در میاندرود تصریح کرد: در حال حاضر 265 کیلومتر شبکه روشنایی معابر در این شهرستان وجود دارد.

متولی برق‌رسانی در شهرستان میاندرود در بیان مختصات امور برق این شهرستان وجود تلفات بالا به علت فرسودگی و طول عمر شبکه‌ها، رشد پیک بار مصرف به دلیل رویکرد مردم به استفاده روزافزون از تجهیزات و تکنولوژی‌های برقی روز دنیا، افزایش تعداد مشترکان در هر سال همچنین کمبود انرژی و فضای اداری را از جمله مهم‌ترین این مختصات دانست.

* استقلال امور برق، صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم

مدیر امور برق شهرستان میاندرود با اشاره به اهمیت برق در زندگی و رفاه مردم تصریح کرد: با ارتقای اداره برق سورک به امور برق شهرستان به میزان زیادی در وقت و هزینه مردم منطقه صرفه‌جویی می‌شود ضمن اینکه خدمات در زمان کمتر و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه می‌شود.

باقری با بیان اینکه از کل سرمایه‌گذاری انجام شده در صنعت برق 45 درصد آن سهم بخش توزیع است، تصریح کرد: این نشان از اهمیت این مسئله و ضرورت برنامه‌ریزی و طراحی بهینه و اقتصادی در این بخش دارد.

وی ادامه داد: در صورت وجود ضرورت برنامه‌ریزی و طراحی بهینه و اقتصادی در این بخش می‌توانیم جوابگوی وظایف خود و مطالبات مردم باشیم که در این راستا این مجموعه چه در گذشته و در آینده حساسیت لازم را در قبال وظایف خود داشته است.

باقری گفت: امور به عنوان ادارات خدماتی شناخته شده‌اند و نسبت به متقاضیان و مشترکان خود عهده‌دار وظایفی هستند که این مسئله سرلوحه همکاران در امور برق میاندرود است.

* برنامه‌ریزی برای افزایش سطح رضایت‌مندی مردم

وی مهم‌ترین وظیفه و برنامه کاری امور برق میاندرود را افزایش رضایت‌مندی مشترکان با کیفیت قابل قبول برق، پایداری فنی و تداوم سرویس‌دهی، ارتقای بهره‌وری اقتصادی، ایمن بودن شبکه توزیع، کاهش نرخ انرژی توزیع نشده، کاهش تلفات انرژی، کاهش متوسط دفعات قطع فیدر 20 کیلو ولت اعلام کرد.

مدیر امور برق شهرستان میاندرود کاهش زمان برطرف شدن خاموشی فشار متوسط و فشار ضعیف، کاهش زمان برطرف شدن خاموشی روشنایی معابر، افزایش درصد بازدید تاسیسات شبکه، افزایش درصد انجام تعمیرات خرابی های پیشگیرانه با رویکرد پیشگیرانه، افزایش رضایت‌مندی از خدمات پس از فروش انرژی به مشترکان، افزایش درآمد حاصل از فروش انشعاب و کاهش سرانه و پیک مصرف برق را از دیگر رویکردهای امور برق میاندرود عنوان کرد.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول