اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست فصلی ائمه جمعه مطرح شد

نگرانی از مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های معیشتی مردم

خبرگزاری فارس: نشست فصلی ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل با محوریت مسایل اقتصادی و نگرانی ائمه جمعه استان از برخی نابسامانی‌های اقتصادی و معیشتی در شهر اردبیل برگزار شد.

نگرانی از مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های معیشتی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در نشست فصلی ائمه جمعه استان اردبیل که عصر امروز در شهر اردبیل و با حضور استاندار برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سخنانی با بیان اینکه ائمه جمعه زبان گویای مردم در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها هستند، اظهار داشت: همه باید با تعامل مشکلات و معضلات مردم را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام سید حسن عاملی با اشاره به موضوعات بحث شده در این نشست تصریح کرد:‌ عمده مباحث مطرح شده مربوط به اقتصاد و معیشت مردم و نگرانی ائمه جمعه بود که در قالب پیشنهاداتی به استاندار اردبیل منتقل شد تا همه در یک عزم عمومی بکوشیم تا نارسایی‌های اقتصادی به حداقل برسد.

وی با یادآوری اینکه در شرایط فعلی دشمن همت و تلاش خود را به کار گرفته است تا به ملت ایران ضربه وارد کند، خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی آنچه ضروری به نظر می‌رسد تلاش حکیمانه و مدبرانه در سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی است چرا که استکبار جهانی از عنصر مقاومت در هراس و نگرانی واقعی است.

عاملی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: وظیفه مسئولان و مردم در حوزه اقتصاد مقاومتی کاملاً مشخص و معلوم است و همه باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا با تکیه بر اقتصاد مقاومتی تولید داخلی و خودکفایی واقعی ریشه بسیاری از نابسامانی‌های اقتصادی را برطرف کنیم.

امام جمعه اردبیل یکی از دغدغه‌های ائمه جمعه را مسایل فرهنگی و ایجاد فضای سالم تربیتی توصیف کرد و افزود: کشور ما به ویژه استان اردبیل در موقعیت مناسب امنیتی قرار دارد و همه وظیفه داریم از این ارث بر جای مانده از گذشتگان صیانت کرده و قدر این تراث ارزشمند را بدانیم.

به گزارش فارس، در این نشست استاندار اردبیل در سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه ائمه جمعه شهرهای مختلف در پیشبرد اهداف و تحقق منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: تعامل و همکاری مسئولان و مدیران با ائمه جمعه سبب رفع بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها می‌باشد.

اکبر نیکزاد ادامه داد:‌ جایگاه ائمه جمعه همان جایگاه مقام معظم رهبری در مقیاس محلی است به طوریکه این جایگاه برای همه شفاف و خطیر است.

وی گفت: قطعاً اگر می‌بینیم که توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود و استکبار جهانی در هجمه به ایران راه به جایی نمی‌برد همه به برکت وجود ائمه جمعه، هوشیاری و صلابت مردم در صحنه‌های مختلف است.

نیکزاد به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران اشاره کرد و یادآور شد: این اجلاس نشان داد که ایران نه تنها در منطقه منزوی نیست بلکه به یک خودباوری و خوداتکایی رسیده است که الگوی دیگر کشورها می‌باشد.

استاندار اردبیل به توطئه‌های متنوع استکبار جهانی در برخورد با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمن امروز در نهایت زبونی سعی می‌کند انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان دهد در حالی که خود از صحنه روزگار در حال محو شدن است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول