اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

مسئولان با اخلال‌گران بازار برخورد قاطع داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با اخلال‌گران در بازار برخورد قاطع داشته باشند و هر چه سریع‌تر آرامش را به فضای اقتصادی کشور بازگردانند.

مسئولان با اخلال‌گران بازار برخورد قاطع داشته باشند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد هستیم که عده‌ای اخلال‌گر که پیش از این با ایجاد تنش‌ و حباب‌های کاذب در بازار به مردم فشار وارد می‌کردند‌، به بهانه برخی مشکلات اقتصادی اقدام به اخلال در روند بازار می‌کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های مغرضانه غربی‌ها علیه ملت ایران گفت: در شرایطی که دشمنان خارجی برای ضربه زدن و فشار آوردن به مردم ما تمام توطئه‌های خود را عملیاتی و اجرا کرده‌اند، وجود عده‌ای سودجو و اقدام آنها برای اخلال در بازار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با  اشاره به خبر دادستانی مبنی بر دستگیری عده‌ای که با اقدامات غیر قانونی در بازار ارز اخلال می‌کردند، گفت: باید با این افراد برخورد قاطع قانونی شود تا درس عبرتی برای تمام بدخواهان باشد.

* مردم خواستار حضور تاثیرگذار مسئولان هستند

گروسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی گرانی‌ها و تورم در کشور گفت: به طور قطع دشمنان می‌خواهند با اعمال تحریم‌ها و ایجاد التهاب در فضای اقتصادی ایران، مردم ما را از پیگیری آرمان‌های خود مایوس کنند.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی مردم انتظار دارند که مسئولان با تصمیم‌های صحیح و حضور تاثیرگذار خود شرایط اقتصادی کشور را اصلاح و آرامش را به بازار بازگردانند.

گروسی در پایان اذعان داشت:‌ به طور قطع مردم ما که همواره یار و یاور مسئولان انقلابی و ولایت بوده و هستند، امروز نیز دست از حمایت خود برنداشته در برابر مشکلات ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول