اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

مسئولان برای رفع مسئله گرانی فکری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان برای رفع مسئله گرانی که به مردم فشار آورده، فکری کنند.

مسئولان برای رفع مسئله گرانی فکری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: گرانی مسئله روز ما شده که نباید این‌چنین باشد و مسئولان برای رفع مسئله گرانی که به مردم فشار آورده، فکری بکنند.

علما تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، باید متوجه بود و نگذاشت به مردم فشار بیاید. مردم همه چیز خود را برای انقلاب داده‌اند، لذا مردم مدافع نظام و ولایت هستند و دولت باید در بحث گرانی‌ها مراقبت کند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: معتقدیم این موضوع مدیریت می‌خواهد و دولت باید با مدیریت قدم بردارد و شعار سال و اقتصاد مقاومتی که از فرمایشات مقام معظم رهبری است، باید دنبال شود.

علما مدیریت دولت بر بازار ارز را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: کاری که دولت دیروز انجام داد، باید 2 ماه پیش انجام می‌شد و باید از قبل برای موضوعات مختلف برنامه‌ریزی کرد و از قبل مدیریت انجام شود و این کار مردم نیست.

وی با اشاره به 14 مهر ماه، روز دامپزشکی، کار دامپزشکی و ذبح در داخل و خارج از کشور را مهم توصیف کرد و با اشاره به 16 مهر ماه، روز جهانی کودک، گفت: دستورات اسلام برای تربیت کودک بسیار دقیق است و موضوعات مختلفی، مانند شیر دادن مادر به کودک، مراقبت مادر و سایر نکات مورد توجه قرار گرفته است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به 17 مهر ماه، روز جهانی پست، تاکید کرد: امروز پست بسیاری از کارها را آسان کرده و انشاءالله خدمت‌گزاران در این عرصه، موفق باشند.

علما خدمات نیروی انتظامی را خدمت به نظام، مردم و انقلاب دانست و گفت: همه ما در خانه و در آرامش هستیم و نیروهای انتظامی در ایام مختلف مشغول خدمت‌گزاری هستند و این بسیار با ارزش است.

* فضای استان یادآور تشریف‌فرمایی رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: 20 مهر ماه، مصادف با تشریف‌فرمایی رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه است و فضای استان باید یادآور آن روزهای تاریخی باشد.

علما ادامه داد: برکات سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان کرمانشاه بسیار زیاد بوده و تاکنون چنین خدمتی به استان کرمانشاه نشده است.

وی همت مسئولان را امری لازم دانست و افزود: مسئولان باید پیگیر مصوبات سفر پربرکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باشند و خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شیطان ما را وادار به گناه می‌کند و با هوی و هوس راه توبه را می‌بندد. کسانی که از عقل خود استفاده می‌کنند، جایگاه بلندی نزد خداوند دارند و مخالفت با هوی و هوس، دلیل بر سلامت عقل انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: خواسته‌های به‌جا باید پاسخ داده شود و به خواسته‌های نا‌به‌جا نباید اعتنا کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول