اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس قرارگاه عمار:

دو سوم گرانی‌های اخیر جنبه بین‌المللی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: دو سوم گرانی‌های اخیر جنبه بین‌المللی دارد و ربطی به ما ندارد، هر کس هم سر کار بیاید همین است، یک سوم توطئه‌ها داخلی بود.

دو سوم گرانی‌های اخیر جنبه بین‌المللی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر در نشست بصیرتی عمومی در این شهرستان اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در آغاز جنگ تحمیلی تحت فشار بود، اما جلو رفت، چون خداوند وعده پیروزی داده است.

وی با بیان اینکه امام راحل مثل یک کوه آرام بود، و این اطمینان را از ایمان به خداوند داشت، افزود: نتیجه این شد که امروز صدام وجود ندارد، امروز کسی به یاد نمی‌آورد، زمانی شوروی مثل آمریکای امروز بود، روزی هم می‌رسد که آمریکا فراموش می‌شود.

طائب تصریح کرد: شیطان دشمن است و سوگند خورده ما را از بین ببرد، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند«آمریکا شیطان بزرگ است».

وی خاطرنشان کرد: رسول‌الله آمد، تا این شیطان و غده سرطانی را از بشریت بگیرد، پس عجیب نیست که این‌ها با رسول‌الله دشمن هستند، کار شیطان این است که به رسول خدا توهین کند و دلیل اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت می‌کنند به پیامبر ما توهین کنند این است که ما مسلمانان به وظیفه خود عمل نکردیم.

طائب گفت: برای رسیدن به بصیرت کامل، تقوا شرط اول است، همچنین قدرت تشخیص حق از باطل و دقت در بیانات مقام معظم رهبری نیز لازم است زیرا ایشان شاخص راه حق است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه دیگر فتنه داخلی نداریم بلکه فتنه بین‌المللی داریم، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به زیبایی با حضور مردم برگزار شد، انتخابات ریاست جمهوری هم با همین آرامی برگزار می‌شود و مردم هم مشارکت بالایی دارند زیرا مقام معظم رهبری فرمودند «این فتنه 88 مردم ما را واکسینه کرد».

وی افزود: تمام دعواهای دنیا این است که امام زمان(عج) نیاید و خدا می‌خواهد که بیاید، و من یقین دارم خداوند مردم ایران اسلامی را از ابزارهای این کار قرار داده است.

وی عنوان کرد: دو سوم گرانی‌های اخیر جنبه بین‌المللی دارد و ربطی به ما ندارد، هر کس هم سر کار بیاید همین است، تنها یک سوم توطئه‌ها داخلی بود.

طائب بیان داشت: این توطئه گرانی برای این بود که کمر مردم را بشکنند، اما غافل از اینکه این موضوع مثل جنگ تحمیلی شد، این گرانی‌ها عوارضی دارد که بعدها خیر این عوارض شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: در این برهه زمانی مردم سختی می‌کشند اما در نهایت ضرر این موضوع به دشمن می‌رسد و صنعت داخلی رشد می‌کند.

وی افزود: از احمدی‌نژاد انتقادات زیادی دارم، اما شاخص مقام معظم رهبری است که درباره دولت فرمودند، «علت هجوم به این دولت پایداری بر اصول و پرکاری است.»

طائب گفت: همین شهرستان جیرفت در دوره اصلاحات خرابه بود، هر چند که در این مدت دولت کار کرده است اما به تحریم‌ها و اوضاع نابسامان اقتصاد دنیا برخورده است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار بیان داشت: بدحجابی هیچ راهی ندارد بلکه تنها به کار فرهنگی نیاز دارد، بدحجابی از خانه خود ما می‌آید، بسیاری از بدحجابان مسئله را نمی‌داند بنابراین تذکر دهید و فرآیندهای بدحجابی را بگویید.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول