اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قم:

جشن آغاز آموزش قرآن در مدارس قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری جشن آموزش قرآن در پایه اول دبستان خبر داد.

جشن آغاز آموزش قرآن در مدارس قم برگزار می‌شود

مجیده ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: این جشن برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در تمام مدارس استان قم برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همه ساله این جشن ادامه داد: جشن قرآن‌آموزی امسال 16 مهر ماه با حضور بیش از 20 هزار دانش‌آموز و بیش از 700 معلم پایه اول ابتدایی برگزار خواهد شد که اقدامی مناسب در راستای انس دانش‌آموزان با قرآن محسوب می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: امسال برنامه‌های متنوع قرآنی با جدیت در دوران ابتدایی پیگیری می‌شود چرا که این دوران بهترین زمان برای آموزش معارف دینی و ارزش‌های اخلاقی است.

وی با اشاره به اهداف پیگیری این برنامه‌ها اضافه کرد: پیگیری برنامه‌های قرآنی در راستای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

ملایی با اشاره به برگزاری این جشن در سراسر کشور ابراز داشت: در قالب این جشن تلاش می‌کنیم تا خاطره خوشی از شروع آموزش قرآن در مدرسه برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: راه سعادت و خوشبختی دانش‌آموزان تنها کسب علم و دانش در پرتو قرآن کریم است و معلمان باید علم و دانش را با محور قرار دادن قرآن کریم و اسلام به دانش‌آموزان ارائه دهند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: فرزندان جامعه اسلامی باید از همان کودکی به سوی قرآن‌پژوهی و قرآن محوری حرکت کنند و تلاش معلمان ما باید کاربردی کردن تعالیم قرآنی و تقویت آن در وجود دانش‌آموزان باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول