اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

آموزش 3900 دانش‌آموز در مدارس قرآنی اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هم اکنون 3 هزار و 900 دانش‌آموز در هشت منطقه آموزشی آموزه‌های قرآن کریم را فرا می‌گیرند.

آموزش 3900 دانش‌آموز در مدارس قرآنی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در نشست کمیته‌های اجرایی و عملیاتی پروژه مهر استان اردبیل اظهار داشت: رویکرد برنامه‌های آموزش و پرورش استان اردبیل تربیت قرآنی دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: مدارس قرآنی در قالب 17 آموزشگاه با 147 کلاس درس در هشت منطقه آموزشی استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: با هدف مجهز کردن مدارس استان به سیستم گرمایشی مناسب، یک هزار دستگاه بخاری خریداری شده و در اختیار مدارس استان قرار می‌گیرد.

محمودزاده بیان داشت: گازرسانی به مدارس براساس دستورالعمل جدید به همت شرکت گاز استان در دستور کار و مرحله پیگیری است.

مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل افزود: انتظار داریم مدارسی که امکان بهره‌مندی از گاز طبیعی را داشته باشند به این سیستم مجهز شوند.

وی همچنین به آموزش‌های مناسب راهنمایی و رانندگی و علایم مرتبط با آن برای دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: در کنار تامین سرویس‌های مدارس برای تردد ایمن دانش‌‌آموزان با همکاری پلیس بحث آموزش عبور و مرور ایمن دانش‌آموزان را مد نظر قرار دادیم.

محمودزاده در مورد فعالیت مدارس پیش‌دبستانی نیز اظهار داشت: نظام آموزشی ما 12 ساله است و دوره پیش دبستانی جزو آموزش رسمی محسوب نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: با هدف کسب رضایت‌مندی خانواده‌ها در سنین پایین‌تر مهدهای کودک و پیش دبستانی از سال‌های گذشته دایر شده و والدین کارمند و شاغل در ادارات از این ظرفیت استفاده کرده و آموزش فرزندان‌شان را به این مجموعه‌ها واگذار می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول