اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

ایجاد 2 مرکز تخصصی آموزش قرآن در آمل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل از ایجاد دو مرکز تخصصی قرآنی برای سال‌ تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 2 مرکز تخصصی آموزش قرآن در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عصر امروز با حضور امام جمعه آمل، مدیر آموزش و پرورش این شهر و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه آمل جلسه مدارس تخصصی قرآن مجید برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش آمل در این نشست در گزارشی از فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش آمل گفت: 52 مدرسه قرآنی در شهرستان فعال بوده‌اند.

 اکبر لطفی افزود: در مهر سال تحصیلی 92-91 دو مرکز تخصصی آموزش قرآن مجید در شهرستان دایر می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی آموزگاران شاغل در مدارس تخصص قرآن مجید مسلط به قرآن بوده و قدرت و توان آموزش کلام الله مجید را دارند .

لطفی بیان کرد: در سال‌های اخیر طرح‌های قرآنی بزرگ موثری در سطح مدارس به اجرا در آمده که از جمله آنها حفظ قرآن و آیت‌الکرسی در مراسم صبحگاه است .

مدیر آموزش وپرورش آمل با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و هدف اصلی بودن دانش‌آموزان در تهاجم گفت: سیاست‌های تربیتی و پرورشی و طرح‌های قرآنی در نظام آموزش و پرورش کشور در حقیقت برای حفظ جوانان و نوجوانان و مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب است.

امام جمعه آمل نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش فرهنگیان در تربیت نسل آینده و موفقیت دانش‌آموزان آمل در عرصه علمی گفت: انقلاب اسلامی ما انقلابی فرهنگی بوده است و دشمنان همواره در کمین آن جهت انحراف از مسیر اصلیش  بوده‌اند .

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان هدف اصلی دشمنان در تهاجم فرهنگی هستند.

امام جمعه آمل افزود: آموزش و پرورش بهترین بستر نشر مفاهیم فرهنگ قرآنی و اسلامی و قوی‌ترین سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

رحمانی طرح‌های قرآنی آموزش و پرورش را ستودنی دانست و گفت: دایر کردن مدارس قرآنی و آموزش تخصصی قرآن مجید و برپایی نماز جماعت و طرح آیت‌الکرسی در حقیقت گسترش فرهنگ قرآنی و نهادینه کردن دین در جان دانش‌آموزان است.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول