اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن خبر داد

برگزاری آزمون ورودی دوره آموزشیاری قرآن کریم در بروجن

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از برگزاری آزمون ورودی دوره آموزشیاری قرآن کریم واحد خواهران در این شهرستان خبر داد.

برگزاری آزمون ورودی دوره آموزشیاری قرآن کریم در بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون ورودی دوره آموزشیاری قرآن کریم ویژه خواهران در این شهرستان اظهار داشت: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

وی بر ضرورت تدبر در قرآن تاکید کرد و گفت: یکى از اهداف یادگیرى و حفظ قرآن، تدبر در آن است چراکه خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر اکرم(ص) مى‌فرماید کتابى مبارک بر تو فرو فرستادیم تا در آیاتش تدبر کنند و خردمندان از آن پند گیرند.

الهیان قرآن کریم را کتاب انسان‌ساز برای بشر دانست و خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد رستگار شود و در دنیا و آخرت زندگی سعادتمندی داشته باشد باید با قرآن انس بگیرد و زندگی خود را بر اساس آن بنا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون ورودی دوره آموزشیاری قرآن کریم، تصریح کرد: این دوره با هماهنگی‌های انجام شده، اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک و تبلیغات در بین موسسات و خانه‌های قرآنی سطح شهرستان در موسسه قرآنی فاطمه‎الزهرا سلام الله علیها وِیژه خواهران برگزار شد.

الهیان اظهار داشت: مردم این شهرستان از آزمون‌ها و فعالیت‌های دینی و قرآنی همواره استقبال کرده و می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با بیان اینکه سئوالات این آزمون از سازمان دارالقرآن کریم آماده و ارسال شده است، گفت: برگه‌های امتحانی با نظارت مستقیم کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی تصحیح و نتایج آن روز یکشنبه، دوازدهم شهریور ماه اعلام می‌شود.

الهیان با بیان اینکه دوره تربیت معلم قرآنی واحد برادران نیز به‎زودی آغاز می‌شود، افزود: متقاضیان برادر می‌توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، واحد کانون قرآن در این آزمون ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول