اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس

دوره‌های آموزش روخوانی قرآن به روش قصه و بازی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی از برگزاری دوره‌های آموزش روخوانی قرآن به روش قصه و بازی در مهدالرضا (ع) خبر داد.

دوره‌های آموزش روخوانی قرآن به روش قصه و بازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی اظهار کرد: این دوره‌ها ویژه کودکان پنج سال به بالا تدارک دیده شده و در مساجد وابسته به آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد مقدس و شهرستان‌های دارای نمایندگی برگزار می‌شود.

وی افزود: متولدین نیمه دوم 1385 و نیمه اول 1386 می‌توانند از 11 شهریور به مدت پنج روز با مراجعه به دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی واقع در صحن جامع رضوی و مساجد وابسته به آستان قدس رضوی اقدام به ثبت‌نام کنند.

لسانی با اشاره به اینکه تمام دوره‌های آموزشی دارالقرآن‌الکریم آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد رایگان است، تصریح کرد: کلاس‌های دوره آموزش روخوانی قرآن به روش قصه و بازی ویژه مقطع پیش دبستانی به صورت یک روز در میان طی دو ساعت در شیفت صبح برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی، قرآنی مهدالرضا (ع) با محوریت قرآن و عترت برای کودکان چهار تا هفت ساله و در قالب کارگاه‌های آموزشی برای کودکان فراهم شده است.

کارگاه مهدالرضا (ع) همه روزه از ساعت 8 تا 13 در نوبت صبح و از ساعت 16 تا 19:30 در نوبت عصر در دارالقرآن‌الکریم حرم رضوی برپا می‌شود و در 73 مسجد وابسته به آستان قدس رضوی در مناطق مختلف شهر مشهد این دوره‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول