اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مؤسسه ظهور زاهدان خبر داد

آغاز ثبت‌نام آموزش قرآن در زاهدان

خبرگزاری فارس: مسئول مؤسسه ظهور زاهدان گفت: ثبت‌نام دوره‌های قرآنی از یازدهم شهریورماه در زاهدان آغاز و تا اول مهرماه سال‌جاری ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام آموزش قرآن در زاهدان

محمدعلی سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ثبت ‌نام دوره‌های آموزش قرآن در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت و روخوانی قرآن‌ کریم از 11 شهریورماه در زاهدان آغاز و تا اول مهرماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: این دوره‌ها با مربیگری سالاری و خراسانی برگزار می‌شود و کتاب‎های مورد تدریس در این دوره‌ها، شش جلد کتاب مسعود وکیل است و آزمون مرحله مقدماتی این دوره‎ها براساس این کتب برگزار خواهد شد.

مسئول مؤسسه ظهور زاهدان بیان داشت: قبول‌شدگان در آزمون مقدماتی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می‌شوند و پس از اخذ آزمون تکمیلی و قبولی در آزمون به آنان گواهینامه اعطا می‌شود.

*برگزاری همایش دانش‌آموختگان در دلگان

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت صاحب‌الزمان (عج) دلگان نیز از برگزاری همایش دانش‌آموختگان از طرف حوزه علمیه سفیران هدایت صاحب‌الزمان (عج) شهرستان دلگان در محل دفتر امام جمعه این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام الله‌بخش رشیدی بیان کرد: با توجه به اینکه هدف از راه‌اندازی حوزه علمیه سفیران هدایت، تربیت مبلغان شایسته برای دین مبین اسلام و نیز بهره‌گیری از این مبلغان در مناطق دوردست و محروم کشور است، این همایش با هدف ارزیابی میزان بازدهی این حوزه و دستیابی به این اهداف و نیز بررسی عوامل پیشرفت‌ها و کاستی‌های احتمالی موجود است.

وی یادآور شد: در این مدرسه علمیه، طلاب در مدت پنج سال در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند و علاوه‌ بر آن، تعهدی پنج ساله برای انجام خدمات تبلیغی در این شهرستان را دارند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول