اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف نهاوند خبر داد

آموزش ‌هزار نفری حافظان قرآن در نهاوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از تعهد یک هزار نفری تربیت حافظ و قاری قرآن کریم در نهاوند خبر داد.

آموزش ‌هزار نفری حافظان قرآن در نهاوند

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی در ماه رمضان به برگزاری هفت محفل انس با قرآن کریم در بقعه متبرکه شاهزاده محمد(ع) اشاره کرد.

وی با اشاره به اطعام‌دهی 4 هزار نفر از روزه‌داران نهاوندی در ماه مبارک رمضان، این مهم را در راستای اجرایی کردن نیات واقفان خیراندیش در این شهرستان قلمداد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اعزام پنج مبلغ از جمله معاون حوزه علمیه قم به این شهرستان، این مهم را در راستای اجرای برنامه‌های تبلیغی ماه رمضان بیان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تعهد نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف در محضر رهبری مبنی بر لزوم تربیت قاریان و حفاظ قرآن کریم در کشور را توسط این سازمان یادآور شد و گفت: سهم شهرستانی نهاوند در این زمینه تربیت یک هزار نفر قاری و حافظ قرآن کریم است.

عزیزی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در نهاوند، قریب به 700 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی این قشر نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هدف این است که تا ابتدای مهر ماه امسال آمار ثبت‌نامی در بحث تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم به یک هزار نفر برسد، گفت: این مهم با همکاری جامعة‌القرآن مهدالقرآن و سایر نهادهای قرآنی که در شهرستان فعالیت دارند صورت می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند در پایان با بیان اینکه تنها با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت(ع) است که انسان در مسیر هدایت و سعادتمندی قرار می‌گیرد، گفت: در حال حاضر هدف نقشه‌های شوم دشمن این است تا از راه دین و آموزه‌های قرآنی در گروه‌های جامعه خصوصا قشر جوان نفوذ پیدا کند که با این وصف باید در راستای ترویج و نشر مفاهیم قرآنی بیش از پیش همت ورزیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول