اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی صورت گرفت

درخشش مربی مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری فارس: مربی مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، نفر اول جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی در رشته قرائت شد.

درخشش مربی مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، مجتبی محمد بیگی، از مربیان مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، در رشته قرائت هشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان علمی ‌ـ کاربردی، عنوان برتر این مسابقه را به خود اختصاص داد.

در این دوره از مسابقات که در کردستان برگزار شد، در بخش بانوان معصومه کهریزی از کرمانشاه و مهناز جبارزاده از اردبیل به‌صورت مشترک عنوان برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش ترتیل آقایان، حمید جلیلی از تهران و بخش بانوان ملیحه اسحاق‌نژاد از خراسان رضوی عناوین نخست این جشنواره را از آن خود کردند.

در حفظ جزء یک در بخش آقایان، امین شریفی از تهران و بخش بانوان معصومه محتشم‌زاده از فارس نفرات برگزیده جشنواره را کسب کردند و در بخش حفظ سه جزء محمد سیلاوی از خوزستان و محدثه باقری از قم به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در بخش حفظ پنج جزء در بخش آقایان، سروش تقی‌آبادی از البرز و فاطمه مرتضوی از گیلان در دو بخش آقایان و بانوان به‌عنوان برتر این جشنواره انتخاب شدند.

رامین رستمی از اردبیل، انیسه آزادبخت از تهران عناوین نخست بخش حفظ 10 جزء هشتمین جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی را به خود اختصاص دادند.

در حفظ 20 جزء در بخش آقایان معین مؤذن از اصفهان و بخش بانوان اکرم کریمی از یزد رتبه‌های اول این جشنواره را از آن خود کردند، و روح‌الله آبیار از تهران در حفظ کل قرآن به‌عنوان نفر برگزیده انتخاب و هیئت داوران در بخش بانوان هیچ کس را به‌عنوان برتر معرفی نکردند.

علی قربان‌پور از خراسان رضوی در رشته مفاهیم قرآنی، فاطمه شاهقلیان از چهارمحال و بختیاری در رشته قرآن‌شناسی و صدیقه خوارزمی‌پور از خوزستان در رشته فرازهای قرآن و عترت و جابر کریمی از استان گلستان در رشته زندگانی 14 معصوم(ع) را به‌عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی شد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، با آرزوی توفیقات روزافزون در سایه کلام الهی، کسب این افتخار قرآنی را به آقای مجتبی محمد بیگی تبریک می گوید.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول