اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استفاده از سازه‌ای نازیبا برای بلواری زیبا در زنجان

خبرگزاری فارس: استفاده از سازه‌ای نازیبا برای یکی از بلوارهای ورودی شهر زنجان که به تازگی افتتاح شده موجب شده تا زیبایی این میدان که با نمادی از صنایع دستی زنجان نیز تزئین شده بر هم بخورد.

استفاده از سازه‌ای نازیبا برای بلواری زیبا در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بلوار اشراق زنجان در ورودی شهر زنجان قرار گرفته است.

این بلوار چندی پیش به بهره‌برداری رسیده و برای زیباسازی آن که در کنار صدا و سیمای مرکز زنجان قرار گرفته هزینه‌های زیادی از سوی شهرداری زنجان و مسئولان صورت گرفته است.

در این بلوار همچنین المانی از «قندشکن» که از صنایع دستی استان زنجان کار شده ولی قرارگرفتن این سازه برقی چیدمان بلوار را به هم زده است.

به نظر می‌رسد باید در استفاده از برخی مناطق شهر که در معرض دید عموم قرار گرفته بیش از این دقت شود تا زیبایی آن با استفاده از سازه‌ای نامناسب بر هم نخورد.

در پی تماس‌های برقرار شده با خبرگزاری فارس در مورد تیرریزی شرکت منطقه‌ای برق استان زنجان در خیابان شیخ اشراق زنجان خبرگزاری فارس اقدام به پیگیری موضوع از شهرداری زنجان کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان با تایید اقدام شرکت منطقه‌ای برق زنجان در مورد تیرریزی و علم‌کردن تیرهای خاص برای انتقال برق در این خیابان تصریح کرد: این خیابان با توجه به موقعیت جغرافیاییش مورد توجه مردم شهر زنجان قرار دارد به همین علت شهرداری هم با هزینه زیاد اقدام به ایجاد المان‌های خاص در این خیابان کرده است.

حسن‌رضا مرادی تصریح کرد: شرکت برق منطقه‌ای با علم‌کردن تیرهای انتقال برق در این خیابان در واقع المان‌های ایجاد شده در این خیابان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

این خیابان در کنار صدا و سیما قرار گرفته و یکی از خیابان‌های مورد توجه مردم و به ویژه گردشگران است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول