اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یا حضور مسئولان و هنرمندان؛

منتخبان جشنواره تئاتر استان زنجان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان و هنرمندان زنجانی منتخبان بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان معرفی شدند.

منتخبان جشنواره تئاتر استان زنجان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان، با رای هیئت داوران برترین‌های بخش‌های مختلف جشنواره اعلام شد.

بر اساس آرای داوران این جشنواره، دو نمایش یک خواب آروم و برزیلیا به جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه یافتند.

گفتنی است، بر اساس نظر هیئت داوران نمایش یک خواب آروم بر اساس نظر کارشناسان اداره کل و با اعمال تغییرات لازم حائز شرکت در جشنواره منطقه‌ای شد.

همچنین در بخش طراحی پوستر و بروشور، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به اصغر محمدی برای فیلم روزی که خواهد آمد اهدا شد و در بخش موسیقی هیچ انتخابی از سوی هیئت داوران اعلام نشد.

در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر به نمایش ترتیب یک اجرا به امیر کمالی و در بخش گریم لوح تقدیر و جایزه نقدی گریمور نمایش روزی که خواهد آمد و رسول صالحی گریمور سور ابلیس اهدا شد.

گفتنی است، جایزه بخش طراحی لباس به طراح لباس نمایش روزی که خواهد آمد و طراحی نور به سعید کریمی برای نمایش قرمز و دیگران اهدا شد.

در بخش انتخاب بازیگر، از هنرمند خردسال ریحانه جعفری برای بازی در نمایش اعتراف می‌کنم تقدیر شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره به مینا عباسی برای نمایش روزی که خواهد آمد و شکوف صبری برای نمایش اعتراف می‌کنم تعلق گرفت.

در همین بخش مریم باقری برای بازی در قرمز و دیگران و مریم حاتمی برای نمایش اعتراف می‌کنم جایزه خود را دریافت کرده و دیپلم افتخار، تندیس و لوح تقدیر جشنواره به سمیه مرادی برای نمایش ترتیب یک اجرا تعلق گرفت.

در بخش بازیگر مرد، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ولی‌فروتن برای سور ابلیس و بهزاد سعیدی برای روزی که خواهد آمد و میثم چالویی برای یک خواب آروم و رضا یاوری برای برزیلیا اهدا شد.

همچنین دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به حسین موسوی برای نمایش برزیلیا اهدا شد.

در بخش کارگردانی نیز لوح تقدیر به نمایش روزی که خواهد آمد به اصغر محمدی و نمایش خواب آروم سجاد انصاری اهدا شد.

همچنین رتبه دوم کارگردانی به حسین جزء مرادی برای نمایش اعتراف می‌کنم و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به کیارش میرمحمد رضایی و باقر سروش اهدا شد.

در بخش نمایشنامه‌نویسی نیز جایزه به اصغر محمدی به نمایش روزی که خواهد آمد و سحر مشگین قم برای نمایش اعتراف می‌کنم اهدا شد.

جایزه نخست نمایشنامه‌نویسی نیز به باقر سروش برای نمایش برزیلیا اهدا شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول