اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

نصب 60 هزار بارکد شبنم روی کالاها در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از 60 هزار بارکد طرح شبنم بر روی کالاها در استان زنجان نصب شده است.

نصب 60 هزار بارکد شبنم روی کالاها در زنجان

طیبه نیک‌‎مرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموع بارکدهای طرح شبنم در استان زنجان طی شش ماه نخست سال جاری 68 هزار و 896 عدد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 114 مورد بارکد طرح شبنم توسط واحدهای صنفی شهرستان ابهر دریافت و بر روی کالاها نصب شده است، یادآور شد: در شهرستان خدابنده نیز 606 مورد بارکد طرح شبنم دریافت و نصب شده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه آغاز مرحله دوم اجرای طرح شبنم از اوایل مهر ماه سال جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 99 درصد از واحدهای صنفی استان زنجان کد رهگیری شبنم را بر روی کالاها نصب و موجودی انبارهای خود را اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه موجودی انبارها به صورت ماهانه توسط واحد نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از واحدهای صنفی دریافت می‌شود، اضافه کرد: این اطلاعات در سامانه مربوطه ثبت می‎شود.

نیک‎‌مرد با تاکید بر اینکه خریداران نباید هیچ‌گونه هزینه اضافی برای کالایی که کد رهگیری شبنم دارد، بپردازند، تصریح کرد: با فروشندگان و واحدهایی که تخلف کنند، بر اساس مقررات برخورد می‎شود.

وی همچنین به نظارت و بازرسی دقیق از سطح بازار اشاره کرد و افزود: بازرسان و ناظران به صورت نامحسوس اقدام به بررسی قیمت‎ها در سطح بازار استان زنجان می‎کنند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه گزارشات دریافتی از بازرسان و ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در اسرع وقت رسیدگی می‎شود، ادامه داد: نیروهای سازمان صنعت، معدن و تجارت پس از دریافت گزارش به محل مورد نظر اعزام می‎شوند.

وی همچنین با اعلام شماره تماس‎های 3228031 و سامانه خبری 124 از مردم همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان و ارائه گزارش از تخلفات واحدهای صنفی را خواستار شد.

نیک‌مرد اظهار داشت: در مجموع طی سال جاری یک هزار و 535 پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان زنجان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول