اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت زنجان خبر داد

فعالیت 4500 واحد صنفی فاقد پروانه در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان گفت: در حال حاضر 4 هزار و 510 واحد صنفی فاقد پروانه در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 4500 واحد صنفی فاقد پروانه در زنجان

معرفت‌الله جوزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 24 مورد طرح‌های پاکسازی و نظارتی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 16 هزار و 756 مورد بازدیدهای نظارتی محسوس در استان صورت گرفته، افزود: 21 هزار و 839 مورد نیز بازدیدهای غیرمحسوس انجام شده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های نیروی انتظامی در کشفیات اقلام ضدفرهنگی در سطح استان یادآور شد: در این زمینه در شش ماهه نخست سال جاری اقلام فرهنگی از جمله سی‌دی‌های غیرمجاز در استان کشف شده است.

وی از کشف 7 هزار و 418 حلقه سی‌دی غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: 5 هزار و 431 قطعه نیز تصاویر غیرمجاز در استان کشف شده است.

جوزی با اشاره به کشف 309 قطعه تصاویر شیطان‌پرستی در استان خاطرنشان کرد: فعالیت این گروه‌ها در استان چشمگیر نیست.

این مسئول از پلمب 440 واحد صنفی متخلف در استان خبر داد و گفت: نظارت‌های لازم بر واحدهای صنفی از سوی نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری 5 هزار و 811 تایید صلاحیت فردی، انتظامی و ترافیکی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز توفیقات مطلوبی کسب شده است.

وی از صدور مجوز اقامتی و مراسم عروسی در استان خبر داد و یادآور شد: 17 هزار و 41 مورد مجوز اقامتی و مراسم عروسی در استان صادر شده است.

جوزی با بیان اینکه 53 هزار و 932 واحد صنفی دارای پروانه در استان زنجان فعالیت می‌کند، عنوان کرد: مشکلات کمتری از سوی این واحدها در استان به وجود می‌آید.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 510 واحد صنفی فاقد پروانه در استان فعالیت می‌کند، متذکر شد: انتظار می‌رود اصناف و اتحادیه‌ها پروانه کسب دریافت کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان با بیان اینکه بستر وقوع جرائم در واحدهای صنفی فاقد پروانه بیشتر فراهم است، اذعان داشت: باید این واحدها نیز نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول