اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان نیروی انتظامی

خادمان شهدای استان زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: از خادمان شهدا توسط نیروی انتظامی استان زنجان تجلیل شد.

خادمان شهدای استان زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون هماهنگ‎ کننده فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و خادمان شهدای نیروی انتظامی استان، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: برگزاری موفق یادواره 120 شهید نیروی انتظامی در استان زنجان با تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه‎های مرتبط صورت گرفت.

کیقباد مصطفایی با اشاره به اینکه کمیته‎های مختلفی برای برگزاری یادواره 120 شهید نیروی انتظامی در استان تشکیل شد، خاطرنشان کرد: کمیته روابط عمومی و تبلیغات امور فرهنگی، کمیته پشتیبانی و تدارکات و کمیته انتظامات از جمله این کمیته‎ها به شمار می‎رود.

وی با بیان اینکه در مجموع 242 مصوبه به منظور اجرای مطلوب یادواره 120 شهید نیروی انتظامی به رده‎های مختلف در استان زنجان ابلاغ شد، اضافه کرد: جمع‎آوری خاطرات و دست نوشته‎های شهدا از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان زنجان محسوب می‎شود.

معاون هماهنگ‌‌کننده فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: خاطرات و دست نوشته‎های شهدای نیروی انتظامی استان زنجان در کتاب «راویان نور» چاپ شده است.

وی با بیان اینکه چاپ کتاب شهدا به تعداد یک هزار جلد از جمله اقدامات نیروی انتظامی استان زنجان به شمار می‎رود، ادامه داد: طراحی و تهیه 167 تندیس شهدا از دیگر اقدامات این نهاد است.

مصطفایی به طراحی و تهیه 240 قاب از شهدای نیروی انتظامی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: 120 مزار نمادین از شهدا نیز طراحی و ساخته شده بود.

وی طراحی و ساخت یادمان و المان شهری را از دیگر فعالیت‎های نیروی انتظامی استان در زمینه بزرگداشت شهدا برشمرد و یادآور شد: این یادمان در حال حاضر در تقاطع پلیس شهر زنجان نصب شده است.

معاون هماهنگ‌‎کننده فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، اشاعه فرهنگ و گسترش نقش شهدای نیروی انتظامی در حفظ امنیت جامعه را از جمله دستاوردهای برگزاری یادواره 120 شهید نیروی انتظامی در استان زنجان دانست و خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با شهدا و آرمان‎های آنها، حفظ آرمان‎ها، دستاوردها و ارزش‎های انقلاب اسلامی و احیا خط سرخ شهادت در جامعه از دیگر دستاوردهای این یادواره محسوب می‎شود.

لازم به ذکر است که در پایان این برنامه از خانواده شهدای نیروی انتظامی استان و از خادمان شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول