اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

دولت با ارائه راهکار مناسب بازار ارز را کنترل کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: با توجه به نابسامانی موجود در بازار ارز، دولت باید به صورت ویژه و انقلابی وارد میدان شود تا با ارائه راهکار مناسب به صورت ضرب‌العجل وضعیت موجود را به آرامش و ثبات برگرداند.

دولت با ارائه راهکار مناسب بازار ارز را کنترل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه نابسامانی‌های اخیر در بازار به ویژه در حوزه خدمات ارزی برای مردم مشکلات زیادی را ایجاد کرده است اظهار کرد: اکنون کشور در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد که باید دولتمردان تدابیر و برنامه ویژه‌ای برای کنترل بازار و وضعیت معشیتی مردم داشته باشند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه ملت ایران تا آخرین قطره خون پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی از مقاوم‌ترین ملت‌های جهان هستند و در شرایط مختلف ثابت کرده‌اند که توطئه‌های شوم دشمنان راه به جایی نمی‌برند.

وی ادامه داد: با توجه به نابسامانی موجود در بازار، دولت باید به صورت ویژه و انقلابی وارد میدان شود تا با ارائه راهکار مناسب به صورت ضرب‌العجل وضعیت موجود بازار را به آرامش و ثبات برگرداند.

حافظ‌نیا با تاکید بر اینکه دولتمردان باید به فکر معیشت مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: مدیریت کارآمد می‎تواند نقش مهمی در مقابله با وضعیت موجود بازار و ارز ایفا کند و بر همین اساس مردم باید در شکل‌گیری این سیستم مدیریتی مسئولان را یاری کنند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گونه حسن نیتی برای جمهوری اسلامی ایران نشان نداده است، تصریح کرد: داشتن رابطه آمریکا با ایران نه تنها هیچ منفعتی برای کشور ما ندارد بلکه ضررها زیادی را برای ما به دنبال خواهد داشت که مصداق آن ارتباط کشورهای منطقه مانند عراق، پاکستان و افغانستان هستند که می‌بینیم در چه وضعیتی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: افرادی که این‌گونه نظرها را ارائه می‌کنند باید از گذشتگان عبرت بگیرند و نباید چنین نظرهایی در این زمینه مطرح شود و تنها مقام معظم رهبری می‌توانند در این زمینه نظر دهند و ملت ایران تابع محض ولایت مطلقه فقیه هستند.

حافظ‌نیا با بیان فرازهایی از رهبر فرزانه انقلاب در باره رابطه با آمریکا اظهار کرد: جریانات و افرادی که درباره ایجاد رابطه با آمریکا را مطرح می‌کنند و از مقام معظم رهبری پیشی گرفته‌اند شایسته و جایز نیست زیرا خط قرمز ما مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به ساخت فیلم موهن و توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) خاطرنشان کرد: مردم مومن و ولایی آستارا که با حضور پرشور خود اعتراض و انزجار خود را از عوامل تولید این فیلم اعلام داشتند باز هم انتظار می‌رود همزمان با تمام مسلمانان جهان بار دیگر خشم و انزجار خود را از عوامل توهین به مقدسات مسلمانان اعلام کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول