اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

دلالان در بازار ارز دخالت دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: دلالان در بازار ارز دخالت دارند که در برخی اوقات سبب افزایش نرخ طلا و سکه می‌شوند.

دلالان در بازار ارز دخالت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش پلیس، امنیت و اصناف در سومین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، سردار مسعود جعفری‌نسب‌ فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، حسن جمشیدیها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استان قزوین در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی با اشاره به اینکه اصناف در روند تعادل بازار تأثیرگذار هستند، افزود: دلالان در بازار ارز دخالت دارند که در برخی مواقع موجب گرانی طلا و اجناس می‌شوند.

این مسئول یادآور شد‌: نیروی انتظامی اقدامات خوبی را در جامعه انجام داده است و این اقدامات باید ادامه داشته باشد تا مردم در کمال آرامش و آسایش زندگی کنند.

وی با اشاره به بحران اقتصادی در غرب عنوان کرد: در حال حاضر غرب در بحران اقتصادی قرار دارد و اقتصاد غرب در وضعیت مطلوبی نیست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای انتظامی تلاش زیادی برای ایجاد امنیت در جامعه می‌کنند، عنوان کرد: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه شبانه‌روزی در حال فعالیت است و نیروهای انتظامی زحمات زیادی برای ایجاد آسایش در جامعه می‌کشند.

حسینی با بیان اینکه مردم باید نیروی انتظامی را یاری کنند، ابراز کرد: برای برقراری آرامش و عدالت در جامعه باید مردم نیروی انتظامی را یاری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا به امروز اقدامات خوبی از سوی نیروی انتظامی در جامعه به اجرا درآمده است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول