اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

دولت و مجلس برای مقابله با نابسامانی بازار ارز متحد شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: مجلس، دولت و تمام آحاد جامعه و فعالان اقتصادی باید براى مقابله با نابسامانى بازار ارز متحد و همدل باشند.

دولت و مجلس برای مقابله با نابسامانی بازار ارز متحد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر امام با اشاره به مسایل اقتصادی اخیر کشور اظهار کرد: لازمه مقابله با نابسامانى بازار ارز، اتحاد و همدلى تمام مسئولان است.

امام جمعه سیاهکل افزود: مجلس، دولت و تمام آحاد جامعه و فعالان اقتصادی باید براى مقابله با نابسامانى بازار ارز متحد و همدل باشند.

این مسئول در تعریف اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: «اقتصاد مقاومتى» به معنای این است که مى‏خواهیم از حیثیت و هویت خودمان در مقابل دشمن یا رقیب دفاع کنیم و هر الزامى را که این مقاومت و دفاع نیاز دارد، باید وارد برنامه‏ریزى و راهبردهای اقتصادى خود کنیم.

وی در ادامه با اشاره تحولات صورت گرفته در موضوع سوریه تصریح کرد: دولت اسلام‌گرای ترکیه با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد مبارزه با دولت سوریه شده است.

خطیب جمعه سیاهکل اضافه کرد: ترکیه با تحویل سلاح به تروریست‌ها و ورود آنها از مرزهای خود به داخل خاک سوریه نه تنها به دنبال حل مسئله سوریه نیست بلکه با توطئه غرب و صهیونیست‌ها به دنبال سرنگونی حکومت مردمی و قانونی سوریه است.

شیدایی در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل شریف این نیرو، برای آنها موفقیت و سلامت در تمام ماموریت‌های ابلاغی از سوی فرماندهی معظم کل قوا را از خداوند منان مسئلت کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول