اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمسار در مجلس:

رفع مشکل بازار ارز نیاز به مشورت دارد / بهمنی در کمیسیون بودجه حاضر می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: رفع مشکل بازار ارز نیاز به مشورت دارد و از این رو، رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون بودجه حاضر می‏شود.

رفع مشکل بازار ارز نیاز به مشورت دارد / بهمنی در کمیسیون بودجه حاضر می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی نماینده گرمسار، غلام‏رضا کاتب با تاکید بر اینکه برای حل مسائل بازار ارز و ممانعت از وقوع نوسان و تنش در این بازار در آینده افزود: کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به زودی از رئیس کل بانک مرکزی برای حضور در این کمیسیون دعوت می‏کند.

وی گفت: بازار ارز در سال اخیر دارای نوسانات جدی بود؛ این مسئله ریشه‏های مختلفی داشت اما در هر صورت نقش بانک مرکزی و سهم آن در کنترل و مدیریت بازار بسیار روشن بوده و انتظارات اصلی از بانک مرکزی است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمان وقوع بحران‌های اقتصادی باید همیاری و همکاری دولت و مجلس در زمینه مشورت و رفع التهابات بازار بیش از پیش باشد.

کاتب با تاکید بر لزوم همیاری بیشتر دولت و مجلس در حل مسائل کشور تصریح کرد: در این راستا، به زودی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات از رئیس کل بانک مرکزی برای حضور در این کمیسیون دعوت می‏کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با حضور رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون برنامه و بودجه بتوانیم به راهکارهایی برای ممانعت از وقوع تنش در بازار ارز در آینده دست یابیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین تصریح کرد: این مسئله هنوز در دستور کار کمیسیون قرار نگرفته است؛ اما کمیسیون تصمیم بر این دعوت دارد.

بر اساس گزارش‏ها؛ وضع بازار ارز در روزهای گذشته التهاب‏های جدی داشته است؛ برخی از نمایندگان مجلس از جمله رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خبر از توقف توزیع ارز به دستور شخص رئیس‌جمهور دادند و این توقف را ریشه نوسان و افزایش قیمت ارز توصیف کردند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول