اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم درگز در مجلس:

مشکل بازار ارز و سکه متوجه بانک مرکزی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در هفته‌های اخیر، غیرکارشناسی و عجولانه بوده و مسائل اخیر بازار ارز و سکه متوجه بانک مرکزی است.

مشکل بازار ارز و سکه متوجه بانک مرکزی است

حسین محمدزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در مشهد با اشاره به جلسه غیر علنی امروز نمایندگان مجلس با وزیر اقتصاد اظهار کرد: در جلسه امروز، دلایل متعدد نوسانات اخیر بازار ارز و سکه بررسی شد و وزیر اقتصاد نیز برخی از دلایل نمایندگان مجلس در این زمینه را پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: بنابر درخواست نمایندگان مجلس، این جلسات به صورت غیر علنی برگزار شد و نمایندگان کمیسیون‌های مختلف، به ‌ویژه کمیسیون اقتصادی گزارش‌های بسیار دقیقی را در این جلسه در رابطه با مشکلات اخیر ارائه کردند.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نوسانات اخیر بازار ارز و سکه، به لحاظ روحی و روانی فشار بسیار زیادی را به مردم وارد کرده و از سوی دیگر سبب رشد تقاضای کاذب در بازار شده است، بنابراین نیازمند این هستیم که تصمیماتی به صورت ضرب‌الاجل اتخاذ شود.

محمدزاده افزود: سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در هفته‌های اخیر، غیر کارشناسی و عجولانه بوده است و دفاعی نیز در این زمینه وجود ندارد، زیرا بانک مرکزی در ماه‌های اخیر برخی از رویه‌های خود را تغییر داده و مشکلات امروز اقتصادی در واقع حاصل همان تغییر رویه‌ها است.

وی ادامه داد: تمام مشکلات اقتصادی را نباید صرفاً براساس تحریم‌های صورت گرفته توجیه کرد، در مسائل اخیر بازار ارز و سکه، بیشتر مشکلات متوجه بانک مرکزی و سیاست‌های غلطی است که در پیش گرفته است.

نماینده مردم درگز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدوارم حاصل تمام این جلسات، از سویی بازگشت ثبات به بازار ارز باشد و از سوی دیگر، میزان هم‌گرایی میان دولت و مجلس در نتیجه این جلسات افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول