اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 41 ثارالله:

اهانت‌ها ناشی از شکست لیبرال دموکراسی غرب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله گفت: دلیل این اهانت به پیامبر (ص) این است که دشمن در عرصه جهانی‌سازی شعار خود یعنی لیبرال دموکراسی غرب شکست خورده است.

اهانت‌ها ناشی از شکست لیبرال دموکراسی غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکای پلید ضرب شصت بسیجیان ما را در زمان‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس چشیده و ضربات جبران‌ناپذیری را دریافت کرده‌اند.

وی بیان داشت: دل‌های ما امروز عزادار جسارت و بی‌حرمتی است که نسبت به نبی معظم اسلام، نبی رحمت و نبی عدالت و عدالت‌گستر (ص) شده است.

محسن‌زاده عنوان کرد: دلیل این اهانت و جسارت این است که دشمن در عرصه جهانی‌سازی شعار خود یعنی لیبرال دموکراسی غرب که هزینه‌های هنگفت و میلیاردی نیز برای آن خرج کرده، شکست خورده است.

وی اذعان داشت: دشمن امروز با شکست مفتضحانه‌ای که از اسلام و مقاومت اسلامی خورده، ناراحت و عصبانی است.

محسن‌زاده ابراز داشت: طی دهه‌های گذشته فیلم‌های بسیاری علیه اسلام و مقدسات اسلام ساخته و منتشر شده است، اما مشت آنها به صخره سخت امت اسلام و ملت بزرگ ایران برخورد کرد و شکست، اهانت‌ها و جسارت‌های خود را فزونی دادند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که آن چه جهان را در برابر استکبار به صورت یک‌پارچه سازماندهی کرده است و می‌رود که بنیان آن را بیخ و بن برکند، همه در قرآن کریم آمده است.

محسن‌زاده با بیان اینکه دشمن از سه لایه برای هجمه به اسلام استفاده می‌کند، گفت: لایه اول جبهه توحید و اسلام ناب محمدی (ص) است که ما باید به درستی آن را بشناسیم.

وی اظهار داشت: مرگ صهیونیست امروز از هر زمان دیگری واجب‌تر است و هر فتنه‌ای که بر سر ما می‌آید از این غده سرطانی است.

محسن‌زاده اذعان داشت: جبهه‌ دیگر که باید آن را به خوبی درک کنیم، اسلام آمریکایی و تجدد است، دشمن برای خنثی کردن اثر اسلام، خون شهدا، راه و اندیشه بالنده امام خمینی (ره) و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب جبهه تجدد را به راه انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: لایه سوم که دشمن در برابر ایمان ما ترسیم کرده، خط دفاعی عقاید است و به گسترش جریان‌های انحرافی و خرافی مانند وهابیت پرداخته است.

محسن‌زاده گفت: تکلیف ما این است که در این موقعیت با بصیرت، وحدت سراسری و تقویت جبهه‌های مقاومت اسلامی به مقابله با آنها برخیزیم.

وی ابراز داشت: باید از این ظرفیت‌های عظیم خود بهره برده و نظام اسلامی را در جهان گسترده کرده و پرچم "لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله" را بر کاخ به ظاهر سفید، اما سراسر ظلمت و تاریکی آمریکا به اهتزاز در آوریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول