اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

اعزام 18 هزار دانش‌آموزان استان مرکزی به مناطق غرب و جنوب

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام 18 هزار نفر از دانش‌آموزان این استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.

اعزام 18 هزار دانش‌آموزان استان مرکزی به مناطق غرب و جنوب

مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد اعزام کاروان راهیان نور استان امسال بیش از 18 هزار نفر از دانش‌آموزان استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که از این تعداد 10 هزار نفر پسر و 8 هزار نفر دختر هستند.

وی با بیان اینکه نخستین کاروان از راهیان دانش‌آموزی فردا به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: در هر مرحله از اعزام‌ها که سه روز به طول می‌انجامد بین 300 تا 400 نفر از دانش‌آموزان از مناطق، شلمچه، اروندکنار، یادمان شهدای هویزه، فتح‌المبین و دهلاویه بازدید کرده و ضمن آشنایی با عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس با برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی چون مسابقات فرهنگی و پیامکی، نمایشگاه عکس، ایجاد حلقه‌های صالحین، آموزش راویان و مسائل اعتقادی و احکام آشنا می‌شوند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه بخشی از درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دبیرستان به بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اختصاص دارد، گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان  و سپاه صورت می‌گیرد.

مهرجو افزود: در این اردوها دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده و راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطره‌گویی می‌کنند که می‌توان گفت؛ اردوی راهیان نور در تقویت روحیه معنوی، افزایش بصیرت و آگاهی تاریخی و فرهنگی، تقویت دانش ایران‌شناسی و زنده نگه داشتن یاد شهدا بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول