اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول هفته ناجا

10 عنوان برنامه تحقیقاتی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در طول هفته نیروی انتظامی سال جاری 10 عنوان برنامه در حوزه تحقیقاتی انجام می‌شود.

10 عنوان برنامه تحقیقاتی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی قهرمان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: مهم‌ترین عملکرد این دفتر اجرای پژوهش‌ها و تحقیقات در زمینه آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: اهمیت پژوهش و تحقیقات در پلیس به اندازه‌ای واضح و مبرهن است که یکی از روزهای هفته نیروی انتظامی به نام پلیس، دانش و فناوری نامگذاری شده است.

قهرمان حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی و نخبگان را از برنامه‌های دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی دانست و افزود: در این راستا هفت پایان‌نامه و دو طرح پژوهشی از سوی نخبگان دریافت شده است.

این مقام مسئول از برپایی 25 سخنرانی، میزگرد و نشست علمی با مراکز دانشگاهی، اجرای شش پژوهش تحقیقاتی و مطالعاتی و تشکیل 27 اتاق فکر در زمینه تحقیقاتی و پژوهشی خبر داد و عنوان کرد: طی این مدت 178 منبع علمی و مطالعاتی، ترجمه و تألیف کتاب تخصصی و تألیف مقاله علمی شناسایی و اجرایی شده است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به معاف‌شدن آقایان از خدمت سربازی و حمایت مالی بانوان نخبه‌ای که پروژه‌های تحقیقاتی آن‌ها مورد پذیرش و استفاده این نیرو قرار گرفته، اضافه کرد: هم اکنون اجرای 11 طرح تحقیقاتی در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.

قهرمان تعیین اولویت‌های پژوهشی در سطح دوره‌های تخصصی، برگزاری نشست‌های علمی با اساتید برای کاهش چالش‌های فکری نیروهای پلیس آگاهی و اطلاعاتی، برگزاری اتاق‌های فکر، تألیف و ترجمه کتاب را از برنامه‌های اجرایی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی عنوان کرد.

وی با اشاره به همکاری بیش از 100 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها با دفتر تحقیقات نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی، یادآور شد: پلیس دانش‌محور و هوشمندی نیروهای انتظامی عامل تعالی سازمانی و افزایش امنیت فردی و اجتماعی است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به دیدگاه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه علم و نوآوری، گفت: مسلح‌شدن به علم و دانش و توسعه نیرو در راستای دانش‌محوری از اهداف راهبردی نیروی انتظامی برای استقرار امنیت و آرامش، درک نشانه‌های بی‌نظمی و پیشگیری از آن است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول