اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

رشد 23 درصدی کشفیات مرفین در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی آذزبایجان‌غربی گفت: در شش ماه نخست امسال شاهد رشد 23 درصدی کشفیات مرفین در آذربایجان‌غربی بودیم.

رشد 23 درصدی کشفیات مرفین در آذربایجان‌غربی

حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه عمق فاجعه در جامعه در زمینه مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان خیلی زیاد است، اظهار داشت: شش ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته مجموع کشفیات در حوزه مواد مخدر 201 درصد رشد یافته است.

وی با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، تصریح کرد: امسال شاهد رشد سه درصدی کشفیات هروئین، رشد 23 درصدی کشفیات مرفین، افزایش 5 هزار درصدی کشفیات حشیش و رشد 2 هزار و 700 درصدی کشفیات کوکائین در استان هستیم.

عبدی ادامه داد: علاوه بر این در این مدت رشد 713 درصدی کشفیات تریاک، رشد 45 درصدی کشفیات سوخته تریاک و رشد 250 درصدی کشفیات پیش‌سازهای مواد مخدر را در استان داشتیم.

وی با تاکید بر مبارزه جدی با مواد مخدر، گفت: هر کس به نوبه خود در تمام بخش‌ها از جمله بهداشت و درمان، اجتماعی، سیاسی، قضایی و امنیتی موظف است نقش سازنده‌ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر ایفاء کند.

عبدی با اشاره به اینکه سرمایه اصلی کشور جوانان و شور و نشاط آنان است، تصریح کرد: دشمنان با پی‌بردن به این موضوع در صدد ضربه‌زدن به کشور هستند که با آگاهی و هوشیاری جامعه دستشان کوتاه شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: تبلیغات قرص‌های روان‌گردان در ماهواره و اینترنت در راستای جنگ نرم علیه جوانان کشور روز به روز افزایش می‌‌یابد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول