اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 38 درصدی انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: شش ماه نخست امسال میزان انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در آذربایجان‌غربی 38 درصد افزایش یافته است.

افزایش 38 درصدی انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش 25 درصدی دستگیری اعضای باند و انهدام باندهای مواد مخدر را در آذربایجان‌غربی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه میزان افزایش انهدام باندهای مواد مخدر 38 درصد است، تصریح کرد: شش ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته میزان دستگیری اعضای باند مواد مخدر هشت درصد رشد یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی از دستگیری معتادان به مواد مخدر در قالب طرح‌های ویژه خبر داد و افزود: دستگیری معتادان به مواد مخدر نیز با رشد 145 درصدی همراه بوده است.

وی در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری از آزمایشگاه‌ آنالیز و تشخیص انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی خبر داد و خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه توانایی آنالیز انواع مواد مخدر را داد.

اکبری با بیان اینکه آزمایشگاه آنالیز و تشخیص مواد مخدر در 10 استان کشور راه‌اندازی شده است، گفت: آذربایجان‌غربی استان معین شمال‌غرب کشور در این زمینه به شمار می‌رود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گستره فعالیت این آزمایشگاه را شمال‌غرب کشور عنوان کرد و اظهار داشت: آزمایشگاه آنالیز و تشخیص مواد مخدر به استان‌های آذربایجان‌شرقی، کردستان، زنجان، اردبیل و کرمانشاه خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول