اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی:

پست‌های قرنطینه دام در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان دامپزشکی گفت: بر اساس سیاست‌های دامپزشکی و تمهیدات اندیشیده شده در آینده نزدیک پست‌های قرنطینه دام در جنوب استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

پست‌های قرنطینه دام در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عباس آتش‌بار در جمع خبرنگاران در جیرفت اظهار داشت: جنوب کرمان به لحاظ گستردگی و همچنین همجواری با استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیاز به استقرار پست‌های قرنطینه دام دارد.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های دامپزشکی کشور و تمهیدات اندیشیده شده، در آینده نزدیک پست‌های قرنطینه دام در جنوب استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان نیز اظهار داشت: با انجام عملیات سمپاشی جایگاه‌های نگهداری دام‌ها و واکسینه کردن و همچنین معدوم‌سازی سگ‌های ولگرد و واکسینه کردن سگ‌های گله و شناسنامه‌دار طی نیمه نخست امسال شاهد کاهش بیماری‌های خطرناک دامی در منطقه بوده‌ایم.

توکلی با اشاره به نظارت کامل بر دام‌های منطقه از سوی مأموران دامپزشکی عنوان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها کمک زیادی به کاهش این بیماری‌ها در منطقه کرده‌اند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول