اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی قم خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه عکس دامپزشکی در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان قم از برگزاری نمایشگاه عکس هفته دامپزشکی در فرهنگسرای جوان خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه عکس دامپزشکی در قم

مهدی رفیعی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن 14 مهر ماه و هفته دامپزشکی گفت: به این مناسبت برنامه‌های مختلفی در طول این هفته به اجرا در می‌آید که یکی از این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه عکس است.

وی افزود: این نمایشگاه با موضوع فعالیت‌های دامپزشکی استان قم از گذشته تاکنون در قالب تصویر از نهم مهر ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا 13 مهر ماه برپا خواهد بود.

مدیرکل دامپزشکی استان قم با اشاره به اینکه این نمایشگاه در محل فرهنگ‌سرای جوان قم برپا شده است تصریح کرد: عکس‌های موجود در نمایشگاه با موضوعات مختلفی از جمله خون‌گیری، واکسیناسیون، تست، اکیپ‌ها، عملیات واحدهای فنی و... به منظور آشنایی بازدیدکنندگان از فعالیت‌های دامپزشکی استان قم گردآوری شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رفیعی‌محمدی ادامه داد: برگزاری همایش روز ملی دامپزشکی، ارائه گزارش‌های عملکرد اداره کل، تقدیر از بازنشستگان و فعالان نمونه دامپزشکی استان قم از دیگر برنامه‌های اداره کل دامپزشکی استان قم در هفته دامپزشکی است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مزایای این نمایشگاه صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، بنر و نوشتار است که توانسته است با زبان تصویر تمام فعالیت‌های انجام شده توسط اداره کل دامپزشکی را به نمایش بگذارد.

مدیرکل دامپزشکی استان قم یادآور شد: هم‌زمان با برگزاری این نمایشگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دکتر دامپزشک پاسخگوی سئوالات بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول