اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج خبر داد

رضایت‌مندی فهرجی‌ها از اقدامات مناسب دامپزشکی

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: اقدامات مناسب دامپزشکی شهرستان فهرج در 2 سال گذشته سبب رضایت‌مندی شهروندان و دامداران منطقه شده است.

رضایت‌مندی فهرجی‌ها از اقدامات مناسب دامپزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان با تبریک هفته دامپزشکی اظهار داشت: کارکنان دامپزشکی سربازان گمنام عرصه بهداشت و دام و به تبع آن بهداشت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه دامپزشکی شهرستان فهرج یکی از دستگاه‌های فعال و برتر است، افزود: اقدامات مناسب دامپزشکی شهرستان فهرج در دو سال گذشته سبب رضایت‌مندی شهروندان و دامداران منطقه شده است.

زین‌الصالحین بیان داشت: تاکنون بیماری خاص دامی در این شهرستان مشاهده نشده است و کارکنان دامپزشکی با تلاش‌های فراوان در راستای سلامت جامعه نقش بزرگی در اقتصاد دامداران و ساکنان روستاها ایفا می‌کنند.

وی بر آموزش دامداران در منطقه تأکید کرد و گفت: آشنایی دامداران با بیماری‌های دام سبب سلامت دام دامداران می‌شود و توجه به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند از اولویت کاری کارکنان پرتلاش دامپزشکی باشد.

فرماندار فهرج افزود: اخلاص در کار و توکل بر خدا همواره باید مورد توجه کارکنان دامپزشکی باشد.

مهدی بمان‌دشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج نیز گفت: با توجه به اقدامات انجام شده و سمپاشی اماکن دامی و دام‌ها شاهد کاهش شدیدی در بروز بیماری‌های مربوط به انگل‌های خارجی دام و بیماری زردی در منطقه بوده‌ایم.

وی افزود: 33 هزار و 930 رأس دام سبک و 214 هزار رأس دام سنگین طی یک سال گذشته علیه بیماری تب برفکی در فهرج واکسینه و 150 واحد دامی و 92 هزار متر مربع از اماکن دامی این شهرستان سمپاشی شده است.

بمان‌دشتی از برگزاری 40 کلاس آموزشی برای یک‌هزار و 200 نفر از دامداران این شهرستان خبر داد.

در این جلسه نبود وسیله نقلیه و ساختمان اداری از مهم‌ترین مشکلات شبکه دامپزشکی فهرج اعلام شد و فرماندار قول پیگیری این مشکلات را داد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول