اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت حیدریه:

جبهه استکبار ستیزی در سراسر جهان به راه افتاده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت حیدریه گفت: جبهه استکبار ستیزی در سراسر جهان به راه افتاده است.

جبهه استکبار ستیزی در سراسر جهان به راه افتاده است

حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب سلامی دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام با هر طرح و توطئه‌ای درصدد ضربه زدن بودند و عده‌ای هم در داخل موضع‌گیری کردند اما امروز به برکت انقلاب و اسلام و هوشیاری ملت آگاه ایران همه توطئه‌ها نقش بر آب شد.

شریعتی‌تبار گفت: دسیسه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) از دیگر برنامه‌ها و نقشه‌های پلید استکبار است که آن هم سبب نفرت جهان اسلام از نظام سلطه و شیاطین بزرگ شده است و سرانجام هم و با پیروزی با اسلام همراه است.

وی گفت: اگر همان سال‌هایی که سلمان رشدی با انتشار کتاب موهن خود به پیامبر گرامی اسلام اهانت کرد و امام خمینی(ره ) حکم ارتداد وی را صادر کرد و قتلش را جایز دانست مسلمان او را به سزای عمل ننگینیش می‌رسانند، اهانت به مقدسات اسلام تا امروز ادامه پیدا نمی‌کرد.

شریعتی‌تبار گفت: حالا که در مجازات سلمان رشدی و افرادی مانند او تاخیر افتاده مسلمان باید به درگاه خداوند توبه کنند و با جدیت در مقابل اهانت‌ها بایستند.

وی گفت: اقدامات ما دشمن را به غضب آورده و مرگ بر آمریکا گفتن مردم در طول 33 سال دشمن را خاک نشین و چنان دیوانه کرده است که به رسول گرامی اسلام(ص) جسارت و توهین می‌کند و نظام اسلامی، آمریکا و صهیونیست را ریشه کن می‌کند.

وی بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اعلام کردند در پشت توطئه‌ها اهانت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) دست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نهفته است و مسلمان باید کاری کنند تا دیگر کسی نتواند به مقدسات اسلام اهانت کند.

شریعتی‌تبار گفت: ما هرچه داریم از رسول خدا(ص) داریم و توهین به رسول خدا(ص) توهین به یک و نیم میلیارد مسلمان است و حرمت رسول خدا (ص) را خط قرمز همه مسلمانان معرفی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فیلم اهانت آمیز علیه پیامبر اکرم(ص) که بالاترین مخلوق عالم است نشانگر اوج اسلام ستیزی است.

شریعتی‌تبار تصریح کرد: وقتی استکبار جهانی از همه راه‌های دیگر ناامید  می‌شود دست به این گونه اقدامات بسیار پلید و شنیع می‌زند و احساسات مردم مسلمان را خدشه‌دار می‌کند و هدف دشمن از این اقدام تحت‌الشعاع قرار دادن تقدس‌ها و آرمان‌های جامعه اسلامی است و می‌خواهند با این کارها آرام آرام اعتقادات مردم را کمرنگ کنند تا سلطه فرهنگی خودشان را توسعه دهند ولی‌الحمد الله همه مردم و جامعه اسلامی بیدار هستند و عکس‌العمل‌های خوبی در گوشه و کنار دنیا به این اقدام داشته‌اند و با اقدامات مسلمانان دشمنان روز به روز از عملکرد خویش پشیمان‌تر می‌شوند.

وی بازتاب‌های این اقدام موهن را در جامعه اسلامی افزایش انسجام مسلمانان و قوی‌تر شدن ارتباطات مسلمانان عنوان کرد و گفت: این اقدام درست برخلاف اهداف پلید و نیت صهیونیست‌ها و استکبار و نتیجه مثبتی برای جامعه اسلامی دارد.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: جبهه استکبار ستیزی در سراسر جهان به راه افتاده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول