اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

استکبار به دنبال اسقاط حکومت مردمی سوریه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به خباثت‌های استکبار در مقابله با جهان اسلام گفت: استکبار در حال حاضر در صدد اسقاط حکومت مردمی سوریه است.

استکبار به دنبال اسقاط حکومت مردمی سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در میدان امام (‌ره) برگزار شد توهین اخیر به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی (ص) را نشانه استیصال جهان کفر در مقابل اسلام خواند و تصریح کرد: نظام کفر در مقابل جهان اسلام ظلم‌های بسیاری داشته که از جمله آن‌ها چپاول ملت‌های مظلوم و سرقت نفت و مال و کتب و اسناد تاریخی آن‌ها بوده است و هم اکنون برخی از اسناد سرقت رفته ایران نیز در آمریکا وجود دارد.

وی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را مثلث شر و فساد در جهان خواند و با اشاره به خویشتن‌داری مسلمانان در مقابله با این هتک حرمت گفت: دشمنان ما به فردی که مسلمانان با تمام وجود به آن شخصیت عشق می‌وزرند توهین کردند و مسلمانان بنا به مسلک دینشان، حاضر به توهین به هیچ یک از ادیان نیستند و تنها آن‌ها را لعن و نفرین می‌کنند و از حرکت پلید آن‌ها اعلام برائت می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: مگر مسلمانان مرده باشند که جامعه کفر سکوتشان را در مقابل این هتک حرمت ببینند و تا زنده هستیم از پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام دفاع می‌کنیم.

آیت الله مهدوی با اشاره به جنایات دولت‌های استکباری در مقابله با بیداری اسلامی گفت: استکبار جهانی با همراهی برخی از کشورهای منطقه روزی حجاج ما را به قتل می‌رسانند، روز دیگر به اسرائیل کمک می‌کنند، روزی دیگر به بحرین حمله‌ ‌می‌کنند، روزی قبور ائمه معصومین را تخریب می کنند و امروز هم به دنبال اسقاط حکومت مردمی سوریه هستند.

وی با تاکید بر اینکه اینها هیچ اعتقادی به پیامبر اعظم(ص) در وجود‌شان نیست افزود: جای تعجب است که چطور اینها خود را معتقد به دین اسلام نشان می دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی از خدمات آنان در راه ایجاد امنیت در جامعه تقدیر کرد و اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت جسمی و سلامت روح جامعه و مبارزه با تهاجم فرهنگی است و نیروهای مسلح باید با اقتدار، امنیت لازم را فراهم کرده و ‌مردم را به عنوان سر‌مایه اجتماعی به حساب آورند.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به سفر رئیس‌ جمهوری به سازمان ملل گفت: در سال‌های اخیر، سیاست نظام اسلامی حضور در جلسات سالانه مجمع عمومی سازمان ملل بوده که ‌با وجود اینکه تصمیم‌گیری عملی در این حوزه را کمتر می‌بینیم، ولی در عین حال حضور در این نشست‌ها برکات خوبی ایران به همراه دارد.

وی دولت آمریکا را دولتی منزوی در جهان دانست و گفت:  قدرت آمریکا روز ‌به‌ روز در حال افول بیشتر است.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول