اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حدادعادل:

اهانت‌ها به مقدسات اسلام نشانه ترس استکبار و صهیونیسم مقابل ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ریشه اهانت‌ها به اسلام، دست استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

اهانت‌ها به مقدسات اسلام نشانه ترس استکبار و صهیونیسم مقابل ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی حدادعادل صبح امروز در جمع زائران امام رضا (ع) در مشهد اظهار کرد:‌ به فعالان سیاسی خراسان و مخصوصا مشهد مقدس در خصوص انتخاب نمایندگانی مناسب در مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم، وظیفه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی است.

وی تصریح کرد:‌ این روزها اخبار اهانت به پیامبر اسلام (ص) در صدر خبرها قرار دارد که این اهانت سبب برانگیختن خشم تمام مسلمانان جهان گردیده است.

حدادعادل با اشاره به اینکه کتاب سلمان رشدی در اوایل انقلاب پدیده‌ای تازه بود، گفت: اما تاکنون این موج اهانت به مقدسات اسلام هر چند سال یکبار از جانب غرب و صهیونیست‌ها تکرار می‌شود؛‌ این رویدادها نشان می دهد که وحشت قوی در دل آنان افتاده است به همین سبب برای مقابله با این وحشت به واکنش‌های غیرمعقول می‌پردازند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ریشه تمام اهانت‌ها از وحشت صهیونیست و غرب در مقابل انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل توانستند با نشاندن سادات بر سر میز مذاکره پیمان کمپ‌دیوید را به امضا برسانند و حکومت مصر را در دست اسرائیلی‌ها بگذارند این در حالی است که جمال عبدالناصر در جنگ با اسرائیل پیشتاز بود.

حدادعادل یادآور شد: اسرائیلی‌ها پس از ترور سادات در زمان حکومت مبارک تا حدی پیشروی کرده‌اند که وقتی مردم غزه در محاصره اروپا و صهیونیست‌ها قرار گرفتند گذرگاه رفح توسط مبارک بسته شد و مردم دچار مشکلات شدید از لحاظ دارویی و سایر امکانات قرار گرفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: هر روز پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه دچار ضعف می‌شود، ریشه این رویدادها اقتدار مضاعفی است که انقلاب اسلامی به جهان بخشیده است.

وی با اشاره به نطق مقام معظم رهبری در اجلاس سران غیرمتعهدها خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در حضور 120 نفر از سران کشورهای حاضر در اجلاس سران غیرمتعهدها، آمریکا و صهیونیست را با منطقی قوی، صریح و شجاعانه نشانه گرفت و سیاست‌های جهانی آمریکا را محکوم کرد؛‌ این در حالی است که چنین محکومیتی در چنین اجلاس بزرگی بدون ترس و واضح ابهت آمریکا را شکست و این حرکت می‌تواند درسی برای سایر کشورها نیز باشد.

حدادعادل با بیان اینکه استکبار جهانی برای تضعیف و سرنگونی انقلاب اسلامی از هیچ عملی فروگذار نکرده است، گفت:‌ اوایل انقلاب قبل از عید فطر سال 58 در کردستان فتنه را آغاز کردند؛ با آتش‌زدن لوله‌های نفت، اغتشاشات، تظاهرات با قیافه‌های مارکسیست و کمونیست‌ها ظاهر می‌شدند اما سرنخ و سبب همه این اعمال آمریکا بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد:‌ هنگامی که استکبار با تمام رفتارهای شیطنت‌آمیز خود به موفقیت دست نیافت تصمیم به برنامه‌ریزی دیگری گرفت که حمله صدام به ایران و هشت سال جنگ تحمیلی را رقم زد.

وی اظهار داشت: صدام با 12 هزار لشگر، 3هزار تانک آماده و صدها امکانات دیگر در 31 شهریور سال 59 جنگ تحمیلی علیه ایران را آغاز کرد این در حالی است که آنان فکر می‌کردند این جنگ یک هفته به طول می‌انجامد اما جنگ هشت سال طول کشید بدون اینکه یک وجب از خاک سرزمین جمهوری اسلامی ایران جدا شود.

حدادعادل افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران پس از رحلت امام خمینی (ره) فکر می‌کردند که با نبود ایشان نیز مردم سردرگم می‌شوند و می‌توانند بدترین ضربات را بر این نظام وارد کنند اما خداوند با لطف بی‌کران خود تمام محاسبات دشمنان را بر هم زد و مردم ایران به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای به بازسازی و رونق‌دادن کشور خود پرداختند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: امروز ما باید یک ارزیابی دقیق از انقلاب اسلامی داشته باشیم زیرا دشمن با محاسبه اینکه جوانان این مرز و بوم هیچ شناختی از دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و امام راحل ندارند می‌خواهد ذهن جوانان را آشفته سازد.

وی تصریح کرد: حدود 120 شبکه تلویزیونی فارسی از جانب استکبار تاسیس شده است و حداقل 100 شبکه ماموریت دارد ذهن جوانان ایران را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین سازد؛‌ همچنین یک فعالیت گسترده در خصوص اینکه ایران قبل از دوران انقلاب اسلامی را بسیار خوب جلوه دهند نیز آغاز شده است.

حدادعادل تاکید کرد: استکبار و دشمنان انقلاب با نظریه‌پردازی‌های غلط می‌خواهند ذهن جوانان را نسبت به رهبر انقلاب دچار تزلزل نمایند.

نماینده مردم تهران افزود: از اوایل انقلاب تاکنون فشار اقتصادی در این حد نبوده است و دشمنان قصد دارند ضربه محکمی به جمهوری اسلامی بزنند اما با توسل به خداوند از این برهه نیز عبور خواهیم کرد زیرا مهم‌ترین سرمایه ما دین اسلام،‌ قرآن و معنویت است.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول