اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

استکبار عاجز از هر حمله نظامی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اینکه ما از لحاظ دفاعی و نظامی از توانمندی منحصر به فردی برخوردار هستیم، گفت: استکبار عاجز از هر حمله نظامی است.

استکبار عاجز از هر حمله نظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال ظهر امروز در نشست نقش رسانه‌ها در معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه شهرستان خلخال و کوثر در فرمانداری خلخال اظهار داشت: احمدی‌نژاد بعد از سخنرانی در سازمان ملل وضعیت مناسبی را برای تقویت مناسبات و روابط در سطح بین‌المللی فراهم آورده است به طوری که اعتماد مجامع جهانی و بین‌المللی به ایران روز به روز بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود به مسائل هسته‌ای پایبند است و آمادگی دارد با 1+5 در چارچوب قانون مذاکره کرده و مسائل را به پیش ببرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در خصوص معضلات اقتصادی کشورمان نیز بیان داشت: در حالی که صادرات نفت ما به کمتر از 10 میلیون بشکه رسیده بود در ماه‌های اخیر و به دنبال اجلاس عدم تعهد این میزان به بیش از 18 میلیون بشکه در روز رسیده که انتظار می‌رود این روند به جد تقویت شده و ما یک وضعیت مناسبی را در صادرات نفت شاهد باشیم.

جعفری بنه خلخال وضعیت اقتصادی کشورمان را با توجه به تلاش همه مسئولان در دور زدن تحریم‌ها رو به مثبت ارزیابی کرد و افزود: کشور در مسیر پیشرفت حقیقی قرار دارد و ما از لحاظ دفاعی و نظامی از توانمندی منحصر به فردی برخوردار هستیم.

وی با یادآوری اینکه تمام مسئولان در سنگر خدمت‌رسانی اهتمام خود را به کار گرفته‌اند تا مقدرات و پیشرفت‌های کشور در عالی‌ترین شکل و شمایل قرار گیرد، تصریح کرد: ما به رشد و توسعه روز‌افزون بیش از گذشته امیدوار هستیم.

استکبار عاجز از هر حمله نظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دنیای استکبار که در نقطه زوال و استیصال واقعی است هرگز نمی‌تواند علیه جمهوری اسلامی ایران با روش نظامی وارد شود در حالی که ما معتقدیم تحریم‌ها و مسائل اقتصادی نیز به شکست منجر شده و آنها خود از کرده‌شان پشیمان هستند.

جعفری بنه خلخال در پایان سخنان خود پادزهر مقابله با تحریم‌های استکبار را تلاش و کوشش همه خدمتگزاران و دلسوزان نظام اسلامی توصیف کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول