اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

استکبار برای ناامیدی ملت ایران نقشه کشیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: استکبار جهانی برای ناامیدی ملت ایران و ایجاد خلل در صفوف به هم پیوسته مردم ایران نقشه‌ها کشیده است.

استکبار برای ناامیدی ملت ایران نقشه کشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این  شهرستان اظهار داشت: مثلث شوم جهانی یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ناامید کردن ملت ایران هستند و باید کوشید تا وحدت میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی از بین نرود.

وی افزود: هرکجای جهان اتفاق نامبارکی رخ می‌دهد دست این مثلث شوم در آن نقش داشته است و این مهم را می‌توان از اتفاقات رخ داده در ماه‌ها و سال‌های گذشته در جهان به وضوح مشاهده کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران مقابل استکبار جهانی عقب نشینی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی مقابل استکبار جهانی عقب نشینی نمی‌کند و تلاش داریم تا با مقاومت این کشورهای خبیث را روسیاه کنیم و در این کار موفق خواهیم شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های حج ابراهیمی به کشور عربستان خاطرنشان کرد: مسئله برائت از مشرکان باید در صدر حج امسال باشد و به این دلیل باید از همه توان خود برای مقابله با استکبار استفاده کنیم و در این باره سخنان مقام معظم رهبری سرلوحه کار ما باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از توهین کنندگان به پیامبر اکرم(ص) برائت جست، تاکید کرد: باید در مراسم برائت از مشرکان شرکت کرد و در این مراسم حضوری فعال داشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا با آزادی بیان خواندن توهین به پیامبر اکرم(ص) دچار رفتارهای احمقانه و بی‌رشمانه شده است.

وی با اشاره به اینکه اوباما در روزهای پایانی رئیس جمهوری خود در حال خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تنها چنین سخنانی را تایید می‌کند و اوباما نیز برای خوشحالی دل این رژیم منحوس این سخنان را ایراد کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول