اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

استکبار جهانی از سخنان احمدی‌نژاد هراس دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: سخنان صریح احمدی‌نژاد در نیویورک باعث شد تا بارها ترس بر اندام استکبار بیفتد.

استکبار جهانی از سخنان احمدی‌نژاد هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: استکبار جهانی از سخنان رئیس جمهور اسلامی ایران ترس دارد و به این دلیل تلاش می کرد در این روزها با حاشیه‌سازی برای کاروان ایرانی در آمریکا تاثیرگذاری سخنان رئیس جمهور را کمتر کنند که در این توطئه ناکام بودند.

وی با اشاره به توهین به سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نیویورک افزود: منافقان کوردل بار دیگر عداوت و عناد خود را با ایران اسلامی به نمایش گذاشتند و به سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اسلامی حمله کردند و وی را مورد بی احترامی قرار دادند.

خطیب جمعه دزفول خاطر نشان کرد: تسخیر رسانه‌های جهانی یکی از دستاوردهای این اجلاس بود که رسانه‌ها برای مصاحبه با رئیس جمهوری ایران و بیان دیدگاه‌ها و مواضع ایشان برای توسعه افکار عمومی نوبت می‌گرفتند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهوری در سخنرانی خود در نیویورک مواضع کشورمان را به گوش همگان رساند و قدرت نرم جمهوری اسلامی را در عرصه های بین‌المللی بیان کرد.

امام جمعه موقت دزفول بیاعتبار سازی آمریکا را از دیگر دستاوردهای این اجلاس بیان کرد و گفت: در این اجلاس سیاست‌های غیر صلح آمیز هسته‌ای آمریکا مورد توجه قرار گرفت و موجب شد فریادها و شعارهای مردم ایران در اقصی نقاط کشورها به گوش جهانیان برسد.

بیگدلی تاکید کرد: استکبار جهانی تنها برای ضربه زدن به ایران اسلامی در حال طراحی نقشه‌های شومی است که ایران با هوشیاری از این نقشه‌ها گذر خواهد کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول