اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفار هرندی:

انقلاب اسلامی جنگ نرم دنیای استضعاف در برابر دنیای استکبار بود

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی جنگ نرم دنیای استضعاف در برابر دنیای استکبار بود.

انقلاب اسلامی جنگ نرم دنیای استضعاف در برابر دنیای استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین صفار هرندی ظهر امروز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه بیرجند اظهار کرد: در آن زمان دشمن قدرت معنوی ایران را نادیده گرفت و به مبارزه علیه انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

وی افزود: سال‌های نورانی دفاع مقدس فصل جدیدی از مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان به نمایش گذاشت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رزمندگان ما در زمان جنگ به جایی رسیده بودند که سیم خاردار نداشتند، اما دانشگاهیان و جوانان ما عقب‌نشینی نکرده و خود به ساخت تجهیزات جنگی پرداختند.

صفار هرندی افزود: دشمنان می‌خواستند جنگ ناکامی را برای ما رقم بزنند اما خود ناکام ماندند و حق علیه باطل پیروز شد.

وی با اشاره به نخستین گفته امام در زمان جنگ که فرمودند «جنگ، جنگ است»، یادآور شد: این جمله امام نشان داد که کسی جلودار مردم ایران است که مرد جنگ بوده و روحیه شجاعت و مردانگی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر کسی بخواهد رمز شکست دشمن را در این دوران بیابد باید به نگاهی که برخی بزرگان در آن زمان داشتند، مراجعه کند.

صفار هرندی تصریح کرد: دشمن با این محاسبه وارد جنگ با ایران شد که کسی به کمک ایران نمی‌آید و این محاسبه دشمن درست بود و هیچ کشوری به کمک ایران نیامد و حتی برخی کشورهای شیطان‌صفت در آن زمان قریب به یک‌هزار میلیارد دلار به صدام کمک کردند اما راه به هیچ جایی نبردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس با اعتقاد و روحیه قوی و با دستان خالی به جنگ با دشمن رفته و پیروز نهایی جنگ شدند.

صفار هرندی یادآور شد: جنگ تحمیلی جنگ عقیده با سلاح و ابزار و جنگ اراده با اراده‌های شیطانی دشمن بود.

وی با بیان اینکه مضمونی که پشت جنگ بود مضمون اصلی پیروزی رزمندگان ما بود، افزود: این روحیه رزمندگان نشات گرفته از روحیه عاشورایی بوده است.

صفار هرندی در پایان به سئوالات دانشجویان دانشگاه بیرجند پاسخ داد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول