اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

امروز بیشتر از هر زمانی کینه استکبار علیه اسلام برملا شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: امروز بیشتر از هر زمانی کینه و دشمنی استکبار علیه اسلام ناب محمدی (ص) برملا شده است.

امروز بیشتر از هر زمانی کینه استکبار علیه اسلام برملا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ زرند اظهار داشت: دشمن همیشگی اسلام و ارزش‌های اسلامی جهان استکبار است که در هر فرصتی به جنگ مقدسات با سلاح‌های مختلف می‌آید.

وی با اشاره به اهانت به شخص اول جهان اسلام و بشریت حضرت محمد مصطفی (ص) بیان کرد: ‌حضرت امام (ره) در رابطه اهانت‌های استکبار می‌فرماید «در نهاد و سرشت آمریکا دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) موج می‌زند» امروز بیشتر از هر زمانی کینه و دشمنی استکبار علیه اسلام ناب بر ملا شده است.

کرمی‌پور با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در حج تمتع عنوان کرد: حج از بزرگ‌ترین اجتماعات بشری و از مهم‌ترین رویدادهای اسلامی است و آنقدر با عظمت برگزار می‌شود که گاهی اذهان از درک آن نسبت به حل مشکلات مسلمانان غافل هستند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به سازمان ملل متحد و دستاوردهای آن ‌گفت: معمولا رؤسای کشورها کمتر در این مجمع حضور پیدا می‌کنند، زیرا فاقد تصمیم‌گیری است اما رؤسای جمهوری اسلامی ایران شخصا شرکت می‌کنند و دلیل آن بهانه‌ای‌ برای رساندن پیام ملت ایران و ارائه نقطه نظرات جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه زرند بیان کرد: حرکتی که رئیس جمهور از سفرهای گذشته آغاز کرده و در این سفر با جدیت بیشتری ‌مطرح شد، وضعیت مدیریت جهانی و جایگاه سازمان ملل در این رابطه است.

کرمی‌پور افزود: متن مهم سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های رئیس جمهور را نیمی از مردم آمریکا حداقل یک سخنرانی مصاحبه ایشان را گوش دادند و یا از مطبوعات مطالعه کرده‌اند و سخنرانی اوباما را فقط هفت درصد مردم آمریکا مطالعه کرده‌اند.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: سرمایه اجتماعی شعار ‌سال جاری نیروی انتظامی است.

کرمی‌پور برقراری نظم و امنیت در کشور را مرهون و مدیون ایثارگری و فداکاری نیروهای سختکوش نیروی انتظامی دانست و عنوان کرد: در این راستا برای رفاه حال مردم، خود و خانواده خود را به زحمت می‌اندازند و از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول