اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مسکن‌سازان مازندران:

مرکز مازندران 641 هکتار بافت فرسوده دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان مازندران گفت: مرکز استان مازندران 641 هکتار بافت فرسوده دارد.

مرکز مازندران 641 هکتار بافت فرسوده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی حدادیان مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان مازندران ظهر امروز در نشستی با مهدی عبوری شهردار ساری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان را نوسازی بافت‌های فرسوده شهری و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی عنوان کرد و بیان داشت: شرکت عمران و مسکن سازان استان مازندران از سال 1384 در مازندران شروع به فعالیت کرد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری و سکونت‌گاه‌های غیررسمی در مازندران به تنهایی امکان‌پذیر نیست، افزود: برای ساماندهی بافت فرسوده  نیازمند کمک و یاری همه دستگاه‌های اجرایی سطح استان هستیم.

این مسئول با تاکید بر کمک موثر شهرداران استان بر ساماندهی بافت فرسوده بیان داشت: برای ساماندهی بافت فرسوده نیاز به فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه داریم.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان مازندران با اعلام اینکه ساری مرکز استان مازندران دارای 641 هکتار بافت فرسوده است، ادامه داد: بیشترین میزان بافت فرسوده در استان مازندران متعلق به شهر ساری است و وجود بافت فرسوده در مرکز استان موجب شد خدمات‌دهی به مردم به کندی پیش برود.

این مسئول با تاکید مجدد بر فرهنگ‌سازی مناسب برای ساماندهی بافت فرسوده در مازندران گفت: باید با اختصاص مشوق‌های مناسب زمینه احیای بافت فرسوده در مازندران را فراهم کرد.

حدادیان با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای بافت فرسوده در مازندران در سال‌های 89 تا 90 یادآور شد: 60 نشست با ساکنان بافت‌های فرسوده در سطح شهر ساری انجام شد که برای دستیابی به اهداف نیازمند همکاری سایر ارگان‌های دولتی هستیم.

وی میزان متقاضیان ساماندهی بافت فرسوده استان مازندران در ساری را حدود 17 درصد از کل متقاضیان ساماندهی بافت فرسوده در مازندران اعلام کرد و اذعان داشت: با اطلاع‌رسانی گسترده و مساعدت‌های شهرداری مرکز استان در نظر داریم در برنامه پنج ساله کل واحدهای مسکونی محلات بافت فرسوده در ساری را نوسازی کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول