اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب کشور:

497 نفر عضو انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب هستند

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب کشور از عضویت 497 نفر از مهندسین استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام در این انجمن خبر داد.

497 نفر عضو انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فریبرز حاجیان ظهر امروز در همایش علمی تخصصی انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه غرب در سنندج اظهار کرد: این همایش با هدف معرفی و آشنایی شرکت‌کنندگان با چالش‌های مهم و کلیدی پیش‌روی صنعت برق ایران برای انجام تحقیقات در این ‌ارتباط‌ برگزار شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 374 مهندس از استان کرمانشاه، 65 نفر از کردستان و 58 نفر هم از استان ایلام در این انجمن عضویت دارند.

وی به مدارک تحصیلی اعضا اشاره کرد و بیان داشت: از تعداد افراد عضو این انجمن 6 نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، 31 نفر کارشناسی ارشد و مابقی هم کارشناسی هستند.

دبیر انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب کشور با اشاره به اهداف و وظایف این انجمن خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه مناسب برای برقراری علمی، فنی و تحقیقات آموزشی و تبادل‌نظر بین محققان و سایر کارشناسان و همکاری با ورزات علوم و انجمن‌های علمی و موسسات صنعتی از اهداف این انجمن است.

حاجیان برنامه‌ریزی امور آموزشی، پژوهشی و صنعتی و برگزاری گردهمایی‌های علمی و فنی، ارزیابی و بازنگری برنامه‌های آموزشی و علمی و پژوهشی، صنعتی و ارائه خدمات لازم کارشناسانه در مسائل مذکور را از وظایف این انجمن ذکر کرد.

وی ادامه داد: تهیه و تدوین و انتشارات و مجموعه‌های علمی، آموزشی و برگزاری گردهمایی‌ها و حمایت از افراد محقق و همکاری و هدایت آنها در دست‌یابی به اهداف انجمن و ارائه نقطه نظرات تخصصی انجمن به سازمان‌های ذیربط از دیگر وظایف این انجمن است.

وی با اشاره به عضویت 12 هزار نفر در انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، افزود: در حال حاضر 32 شاخه این انجمن در کشور فعال و دو شاخه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان در شرف تاسیس است.

دبیر انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب خاطرنشان کرد: 377 هزار نفر در بیش از 150 کشور دنیا در انجمن مهندسین برق و الکترونیک که بزرگترین انجمن علمی و فنی جهان است عضویت فعال دارند.

حاجیان ادامه داد: از سال 2004 تاکنون تعداد انتشار 18 نشریه از 20 نشریه جهان در زمینه مهندسی برق و الکترونیک به این انجمن اختصاص دارد.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون تمامی کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های مربوط به رشته‌های برق و الکترونیک در ایران به این انجمن واگذار شده است.

به گزارش فارس؛ انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب ویژه استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام در سال 75 شکل گرفت و تاکنون هفت دوره هیئت مدیره این انجمن تشکیل شده است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول