اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پژوهش اداره آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

ارائه کتاب الکترونیک در دوره متوسطه

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش اداره آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال جاری توزیع کتاب الکترونیک را علاوه بر پایه‌های ابتدایی و راهنمایی در دوره متوسطه نیز داریم.

ارائه کتاب الکترونیک در دوره متوسطه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حمیدرضا مؤتمر ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه زواره در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری توزیع کتاب الکترونیک را علاوه بر پایه‌های ابتدایی و راهنمایی در دوره متوسطه نیز داریم، اظهار کرد: سال گذشته یک هزار و 46 نفر دانش‌آموز زیرپوشش بودند که این رقم امسال به دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: تغییرات اساسی در این کتاب ایجاد شده که سبب غنی‌تر شدن آن و ایجاد تنوع و امکانات در زمینه دسترسی معلم به روش‌های آموزشی مختلف شده است.

معاونت آموزش و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای نظام 3-3-6 اشاره کرد و گفت: در این راستا 2هزار و 200 کلاس ششم ابتدایی در استان ایجاد شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد وجود کانکس در مدارس گفت: در بعضی از موارد ساختمان مدارس به گونه‌ای بود که اجازه ساخت کلاس جدید را نمی‌داد و به تعداد محدود در برخی مدارس کانکس اختصاص داده شده است که البته در این کانکس‌ها کلاس درس برگزار نمی‌شود و از آنها برای کارهای اداری مدارس استفاده می‌شود.

موتمر به برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان دوره ششم اشاره کرد و افزود: در این راستا برای هر نفر معلم بیش از 300 ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است.

وی مجموع دوره‌های آموزشی برگزار شده در تابستان امسال جهت افزایش سطحی علمی معلمان را بیش از یک میلیون نفر ساعت اعلام کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول