اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها در اهواز

جشنواره کتابخوانی‌ الکترونیکی رضوی پایان یافت

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره کتابخوانی الکترونیکی رضوی با معرفی برترین‌ها امروز در اهواز به کار خود خاتمه داد.

جشنواره کتابخوانی‌ الکترونیکی رضوی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه با ارائه گزارشی از دبیرخانه این جشنواره اظهار داشت: استان‌های خوزستان با 6 هزار و 503 شرکت‌کننده، خراسان رضوی با 591 شرکت‌کننده و اردبیل با 408 شرکت‌‌کننده بیشترین آمار مشارکت در این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

عبدالنبی شاکریان افزود: پس از پایان مهلت شرکت در مسابقه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان متولی برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی امام رضا (ع) از میان برترین پاسخ‌دهندگان به پرسش‌ها، که 4 هزار و 502 نفر بودند؛ در مرحله‌ اول به قید قرعه 40 نفر را انتخاب کرد که برگزیدگان سه بخش این جشنواره از میان این نفرات قرعه‌کشی و انتخاب شدند.

به گفته وی، در این قرعه‌کشی و انتخاب، ابتدا 4 هزار و 502 نفری که بیشترین امتیاز را در این مسابقه کسب کرده بودند به 40 گروه تقسیم شدند. سپس با همکاری معاونت تولید و مدیر مرکز آفرینش‌های هنری کانون و همچنین مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های آذربایجان غربی، مرکزی، فارس، خراسانی رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، همدان، قزوین، کردستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان از هر گروه یک شماره تصادفی انتخاب و لیست 40 نفره استخراج شد.

شاکریان ادامه داد: برندگان این مسابقه در دو بخش اول و دوم به شکل انتخاب عدد تصادفی از میان این 40 نفر برگزیده با همکاری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نماینده بیت ولی فقیه و امام جمعه اهواز و مشاور فرهنگی استاندار خوزستان و .... به روش انتخاب عدد تصادفی، برگزیده شدند.

دبیر دومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی ادامه داد: به سه برگزیده بخش اول این مسابقه، تندیس و لوح تقدیر جشنواره و به ترتیب مبالغ 3 میلیون ریال، 2 میلیون و 500 هزار ریال و 2 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

شاکریان خاطرنشان کرد: همچنین از سوی برگزارکنندگان دومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، از طریق پست، لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود برای برگزیدگان بخش دوم و سوم این جشنواره، ارسال می‌شود.

در جشنواره کتابخوانی الکترونیکی رضوی از انتشارات آستان قدس رضوی و دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) کتابی با عنوان "سیره علمی و عملی امام رضا (ع)" انتخاب شده بود که کودکان و نوجوانان می‌توانستند پس از دریافت فایل pdf کتاب و مطالعه آن با همکاری والدین خود و شرکت در مسابقه به 30 سؤال چهار گزینه‌ای که از متن کتاب انتخاب شده بود پاسخ دهند.

ابوالفضل گنجویان باشت از شهرستان آبادان، یاسمن معینی از اهواز و پریسا یداللهی از گناباد استان خراسان رضوی به ترتیب رتبه‌های‌ اول تا سوم دومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول