اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های بوشهر خبر داد

اتصال 16 کتابخانه بوشهر به شبکه کتابخانه‌های الکترونیک کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان بوشهر از اتصال 16 کتابخانه این استان به شبکه کتابخانه‌های الکترونیک کشور خبر داد.

اتصال 16 کتابخانه بوشهر به شبکه کتابخانه‌های الکترونیک کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه امر مهم و ارزشمندی است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

صدرالله محتشم افزود: در چند سال اخیر تلاش بسیار خوبی برای رشد و توسعه فرهنگ مطالعه در سطح استان انجام گرفته و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی با اشاره به لزوم اینترنتی کردن فضای کتابخانه‌ها خاطر نشان کرد: هر چه سریع‌تر باید نسبت به اینترنتی کردن کتابخانه‌ها اقدام شود تا زمینه پیوستن همه کتابخانه‌های استان به شبکه ملی کتابخانه‌های دیجیتال فراهم شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از اتصال رسمی 16 کتابخانه استان به شبکه کتابخانه‌های الکترونیک کشور خبر داد و یادآور شد: این رویداد سرآغازی مبارک و تحول نوینی در نحوه اداره و شیوه خدمات‌دهی کتابخانه‌های استان بوشهر است.

محتشم عنوان کرد: توصیه به کتابخوانی ریشه دینی دارد و امروز نیز باید با بالا بردن سطح مطالعه و کتابخوانی و کمک به این امر منویات مهم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مبارزه با دشمن در جنگ نرم فرهنگی بالا بردن سطح مطالعه و کتابخوانی است گفت: همه مسئولان و مردم باید در این مسیر اهتمام ورزند.

در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی دهقان در طول مدت تصدی ایشان در ریاست اداره کتابخانه‌های دشتستان، مجتبی مجری‌فرد به عنوان مسئول کتابخانه‌های عمومی دشتستان منصوب شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول