اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه درمیان:

رزمایش رزمی فرهنگی ثامن‌الائمه 8 برگزار شد

خبر گزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: رزمایش ثامن‌الائمه 8 در منطقه عمومی تشوند این شهرستان برگزار شد.

رزمایش رزمی فرهنگی ثامن‌الائمه 8 برگزار شد

حسین مقدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار کرد: در رزمایش ثامن‌الائمه 8 که به مدت دو روز در ارتفاعات منطقه عمومی تشوند درمیان برگزار شد، شش گردان از بسیجیان شهرستان حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای بینه دفاعی و آشنایی بسیجیان با روش‌های نوین جنگ سخت برشمرد و ادامه داد: افزایش بصیرت، گسترش افق دید بسیجیان در برابر مسائل روز کشور و منطقه و تقویت بنیه فرهنگی آنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش رزمی فرهنگی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان‌ بر حرکت بسیجیان شهرستان در خط ولایت تأکید کرد و افزود: بسیجیان درمیانی با توسل به سیره عملی نبی مکرم اسلام (ص) هرگز اجازه خودنمایی به عناصر وابسته به دشمنان و هتاکان به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را ندادند و از این پس هم اجازه نمی‌دهند.

مقدادی اتحاد، بصیرت و دشمن‌شناسی را از بارزترین ویژگی‌های بسیجیان مرزنشین و غیور شهرستان درمیان دانست و تصریح کرد: شهرستان درمیان خاکریز خط مقدم جبهه فرهنگی و جنگ نرم در خراسان جنوبی است، از این رو بسیجیان شهرستان با وسواس و ریزبینی خاص مسائل شهرستان را پیگیری کرده و همیشه برای برخورد با عناصر ضد فرهنگی آماده‌اند.

وی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام امروز تفکر بسیجی که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی است جهان را فرا گرفته و اقدامات مذبوحانه‌ای چون جسارت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) هرگز نمی‌تواند جلوی این موج عظیم را بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان ادامه داد: امروزه دشمنان اسلام و قرآن با هتک حرمت به مقدسات دینی و اسلامی هرگز نمی‌توانند جلوی گسترش اسلام را بگیرند و با این کار بیشتر زمینه‌های اسلام‌گرایی ملت‌های مختلف را فراهم می‌آورند.

مقدادی با بیان اینکه احساسات ضد آمریکایی مسلمین با عذرخواهی‌های منافقانه اوباما فروکش نمی‌کند، اظهار کرد: اگر دشمنان ‌برای فروپاشی نظام اسلامی توطئه می‌کنند، ملت نیز در اطاعت از منویات مقام معظم رهبری در برابر تحریم‌های آنها اقتصاد مقاومتی را ساماندهی می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول