اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد:

فرهنگیان آینده‌سازان کشور هستند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد گفت: فرهنگیان آینده‌سازان ایران هستند که هدایت قشری عظیم را بر عهده دارند.

فرهنگیان آینده‌سازان کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام محمد عابدی در همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی شهرستان بردسکن اظهار کرد: فرهنگیان آینده‌سازان ایران هستند که هدایت قشری عظیم را بر عهده دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدای مشهد افزود: امروز دشمنان، به‌وسیله ماهواره و نرم‌افزارهایی که به سادگی در دست جوانان قرار می‌گیرد، می‌خواهد آنها را با دین بیگانه کند.

وی اظهار داشت: کار  شما فرهنگیان خنثی‌سازی این حرکت‌ها است.

وی گفت: در ایام دفاع مقدس، تجهیز نشده بودیم و نیاز به واردات سلاح را داشتیم، ولی امروز ایران اسلامی به برکت جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی صادر کننده سلاح به 70کشور در دنیا هستیم.

عابدی افزود: عصبانیت آمریکا و کشورهای سلطه‌گر از ایران به خاطر حضور جوانان دانشمند این سرزمین  است که در همه صحنه‌های علمی هر روز یک کار جدید را انجام می‌دهند و به موفقیت‌های بزرگی نائل آمده‌اند.

وی با محکوم نمودن فیلم موهن اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول گرامی (ص) اظهار داشت: جوانان و دانش‌آموزان را با فعالیت‌های فرهنگی و عشق به ولایت آشنا کنید و پیام شهدا را هر روز تذکر دهید.

وی بدحجابی‌های جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نکند با این کار خون شهدای عزیز پایمال شود.

وی با یادآوری خاطرات سرداران شهید به‌ویژه شهید حاج همت گفت: شهدا زنده هستند و جامعه ما را هدایت می‌کنند.

عابدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اینکه در سال 1404 به قدرت اول منطقه باید برسیم، افزود: الان به همت و تلاش مسئولان نظام و همراهی مردم، تحت رهبری ولی فقیه به این جایگاه رسیده‌ایم و روز به روز به موفقیت‌های بزرگتری نیز دست پیدا می‌کنیم.

وی اظهار داشت: کشور ایران به حول قوه الهی و با هدایت‌های رهبری معظم روز به روز قله‌های بزرگ را فتح می‌کند و بیداری اسلامی که در کشورهای مختلف دیده می‌شود، فریاد پیام‌های وصایای شهدای انقلاب است که گفتند تا نفس داریم یک لحظه از دفاع از کشور غافل نخواهیم بود و پیروی از امام و رهبر را تا رسیدن پرچم توحید به دست صاحب اصلی امام زمان (عج) ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول